Cea de-a doua editie a evenimentului de e-commerce pentru platforma Magento din Romania, care va avea loc la Cluj-Napoca, in perioada 2-3 octombrie, va reuni speakeri de top din industria IT si business din Romania si din strainatate, oameni cu expertiza si performante deosebite in domeniile lor.
Evenimentul Meet Mangento de anul acesta va avea doua componente principale, una de business, dedicata proprietarilor de magazine online, oamenilor de marketing, furnizorilor de servicii, si o componenta tehnica, care se va adresa in special profesionistilor in IT, programatorilor si dezvoltatorilor.
Evenimentul va fi incheiat cu o petrecere - Party 404 - cea mai mare petrecere destinata industriei IT din Translvania, la care sunt asteptate peste 500 de persoane.
Meet Magento este cea mai mare serie de conferinte la nivel global, axata pe eCommerce, Business, platforma Magento si ecosistemul ei regional.
In 2015, evenimentele Meet Magento vor avea loc in 30 de tari, inclusiv SUA, Rusia, Brazilia, Germania, Italia, Spania, Elvetia si Polonia, dar si Romania.
Pretul unui bilet incepe de la Euro50 si poate ajunge la Euro105, depinzand de perioada de achizitie. Mai multe detalii pe site-ul evenimentului. mai mult
Marti, 22 Septembrie 2015, ora 14:21
Dorin Boerescu este un antreprenor cu o experienta de business de mai bine de 15 ani in publicitate si online. Daca in 2011 cucerea piata din Bulgaria cu proiectul sau 2Parale, iata ca in 2015 tinteste catre Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Slovenia si Slovacia.
Iar pasul a venit absolut natural, explica antreprenorul: "Polonia e o tara care are o piata de e-commerce de 5 ori mai mare ca Romania, iar Cehia de 2 ori".
Desi planurile sale sunt marete, estimarile financiare sunt "prudente" pentru anul viitor, in contextul in care oportunitatea in regiune este de minimum 10 milioane de euro pe an din afiliere.
"Estimam ca vom depasi 1.000 de clienti in total la final de 2016", mai spune Dorin Boerescu.
"Ne bazam pe experienta bogata pe care am acumulat-o in ultimii ani in Romania si Bulgaria, unde am fost deschizatori de drumuri in ceea ce priveste marketingul afiliat", continua acesta, intr-un interviu acordat Business24.
Daca in 2011 va propuneati sa "cuceriti" piata bulgara, iata ca in 2015 v-ati propus o extindere majora in Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Slovenia, Slovacia. Ce anume v-a determinat sa faca pasul catre extinderea in regiune?
N-as spune ca ne-am propus neaparat cucerirea pietei in 2011 - pe atunci, am pornit la drum cu gandul de a testa cum functioneaza e-commerce-ul si intr-o alta tara din regiune. A fost, intr-adevar, o experienta din care am invatat multe, uitandu-ne in urma: business-ul de acolo a crescut foarte frumos in toti acesti... mai mult
Sambata, 25 Iulie 2015, ora 00:00
Tot mai multe magazine online au de gand sa-si optimizeze designul si continutul pentru dispozitivele mobile, in 2015, pentru a tine pasul cu ultimele tendinte in domeniu si pentru a le permite clientilor sa-si vada de cumparaturi direct de pe telefon.
Este vorba despre o miscare strategica normala, cred specialistii, avand in vedere ca piata comertului electronic din Romania a fost estimata la 650 de milioane de euro, pentru anul acesta.
"Piata de e-commerce din Romania creste de la an la an si odata cu ea si calitatea magazinelor online, dar si a serviciilor oferite de comercianti. Trendul acesta continua puternic si anul acesta.
Explozia de mobile la nivel global isi va face din ce in ce mai simtita prezenta si in Romania, unde tot mai multe magazine online vor alege si varianta de mobile pentru website.
Toate aceste evolutii se vor concretiza intr-o crestere puternica a cererii de servicii de programare", sustine Vlad Stanescu, CEO Mind Magnet, intr-un comunicat remis Business24.
Rezultatele unui studiu recent iVox, la comanda Mind Target, arata ca peste 74% dintre adultii din mediul urban detin un smartphone ca telefon principal, pe care majoritatea il folosesc in timp ce asculta muzica, se uita la televizor sau se afla la cumparaturi.
Mai mult, pentru perioada urmatoare se estimeaza o crestere de 85% a numarului de utilizatori de smartphone, ceea ce conform specialistilor va genera o crestere a volumului total de vanzari online.
Cand vine vorba... mai mult
Luni, 23 Februarie 2015, ora 15:49
TeCOMM, unul dintre cele mai mari evenimente de ecommerce din tara, ajunge in Bucuresti in perioada 7-8 mai, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti. "Ecommerce" va fi cuvantul de ordine, analizat din toate unghiurile in cele doua zile ale conferintei, in care specialisti in comertul online vor veni cu solutii practice si idei inovative pentru afacerile online.
Participantii vor avea sansa sa afle tendintele 2015 in ecommerce, modele de business, modalitati de finantare, optimizare si eficientizare a costurilor, workshopuri tehnice din comertul online, toate acestea de la unii dintre cei mai importanti specialisti internationali in vanzari online din Marea Britanie, Germania, Polonia, Rusia, Cehia si Olanda.
TeCOMM in cifre
150 de speakeri si 1200 de participanti sunt cifrele care caracterizeaza ceea ce a insemnat experienta TeCOMM in primele 5 editii. Prin prima editie din Bucuresti, TeCOMM ajunge acum in patru orase importante din tara: Bucuresti, Cluj-Napoca (29-30 octombrie 2015, editia a 5-a), Timisoara (23 aprilie 2015, editia 1) si Iasi (6 noiembrie 2015, editia a 2-a).
In cadrul TeCOMM vor mai avea loc doua evenimente conexe care ofera workshopuri nisate: MarkDay, dedicat specialistilor in marketing si RoMagento, adresat dezvoltatorilor de magazine online.
Mai multe informatii despre conferinta pot fi gasite pe www.tecomm.ro. mai mult
Luni, 16 Februarie 2015, ora 15:23
Comertul online va trece in 2015 printr-o perioada extrem de importanta pentru istoria sa, crede Alexandru Diaconu, antreprenor si proprietar al unui magazin online care, de Black Friday, a inregistrat un cos mediu de cumparaturi de 90 de euro.
Potrivit acestuia, tot mai multi oameni vor compara online, atat global cat si in Romania, iar timpul de livrare va scadea drastic pana la "livrare in aceeasi zi". O alta tendinta este adaptarea platformelor online spre zona de mobile si, nu in ultimul rand, personalizarea.
"Dintre toate tendintele pe care le-am estimat (...) aceasta (personalizarea n. red.) consider ca este cel mai interesant de urmarit, atat la nivel global cat si in Romania", spune Alexandru Diaconu, fondator LaRedoute.ro pentru Business24.
Iara previziunile sale cu privire la comertul online in 2015:
Cresterea volumului tranzactionat pe pietele ecommerce B2C si B2B
La nivelul anului 2015 piata globala de ecommerce B2C se va situa in jurul valorii de 1,8 trilioane de dolari, iar pana in 2020, la nivel global, Diaconu estimaza depasirea pragului de 3 trilioane de dolari in cazul pietei ecommerce B2C iar in cazul B2B, depasirea pragului de 12 trilioane de dolari.
"In 2015 piata de ecommerce B2C isi va continua ritmul alert de crestere, urmand a se situa probabil aproape de pragul de 1,6-1,7 miliarde de dolari. Pana in 2020 ritmul cresterii se va mentine neschimbat, insa cel mai interesant segment va fi cel ecommerce B2B unde estimez o crestere... mai mult
Luni, 22 Decembrie 2014, ora 10:02