Producatorul auto nipon Toyota Motor Corp, producatorul auto a anuntat miercuri ca modelul sau Corolla a fost anul trecut cel mai bine vandut autoturism la nivel mondial, contrazicand astfel rivala Ford, care anterior a revendicat acest titlu pentru modelul sau Focus.
Ford Motor, al doilea mare producator auto din SUA, anunta marti ca a vandut anul trecut 1,02 milioane de automobile Focus, cel mai bine vandut automobil al Ford Motor (al doilea mare producator auto din SUA), citand datele firmei de analiza a pietei auto Polk, transmite Reuters.
Aceasta companie nu a publicat si datele referitoare la Corolla dar presa a citat anuntul Ford conform caruia Toyota a vandut 872.774 automobile Corolla in 2012.
Miercuri, Ryo Sakai, purtator de cuvant al companiei Toyota Motor, a anuntat ca anul trecut s-au vandut 1,16 milioane de automobile Corolla iar "Toyota inca vede ca cea mai populara masina din lume este Corolla".
"Datele privind vanzarile includ Corolla Sedan, Corolla Altis, Corolla Axio, Corolla Wagon, Corolla Fielder si Corolla Rumion, dar nu includ derivatele din Corolla, cum ar fi Auris, Auris Hybrid, Verso, E'z, Matrix, Scion xB si Rukus, care nu impart numele de 'Corolla'", a explicat Ryo Sakai.
Reprezentantii Polk nu au comentat informatia.
Toyota si-a imbunatatit recent cu 10% estimarile privind profitul net pe care il va inregistra in exercitiul fiscal care se va incheia in luna martie 2013, datorita vanzarilor solide inregistrate pe piata din SUA... mai mult
Miercuri, 10 Aprilie 2013, ora 11:18
Modelul Focus a fost anul trecut cel mai bine vandut automobil al Ford Motor, al doilea mare producator auto din SUA, a anuntat firma de compania de analiza a pietei auto Polk.
In 2012, compania Ford a vandut 1.020.410 vehicule compact Focus, majoritatea pe piata din China, cea mai mare piata auto din lume, unde inmatricularile au crescut cu 51%, a anuntat Polk. In martie 2012, Ford a lansat pe piata chineza modelul Focus.
In SUA, vanzarile Ford au urcat anul trecut cu 40%, transmite Reuters.
Ford a anuntat recent ca in trimestrul patru din 2012 vanzarile si profitul au depasit estimarile. Excluzand elementele exceptionale, profitul pe actiune a fost de 31 de centi, depasind estimarile analistilor - de 25 de centi. Veniturile au sporit cu 5,5%, la 36,5 miliarde de dolari.
In ultimul trimestru al anului trecut, Ford a castigat 1,9 miliarde de dolari in America de Nord, dar a pierdut 732 milioane de euro in Europa. Pe ansamblul anului trecut, Ford a realizat un profit net de 5,67 miliarde de dolari, in scadere cu 5% comparativ cu 2011.
In Romania, Ford Motor a inceput anul trecut productia de serie a noului model de automobile Ford B-Max la fabrica din Craiova. Noua fabrica de productie a vehiculelor de la Craiova este rezultatul unei investitii de peste 500 de milioane de euro (aproape 650 milioane de dolari) efectuate de Ford. mai mult
Marti, 09 Aprilie 2013, ora 11:15
Ford este singurul brand auto care a realizat in acest an vanzari de peste 2 milioane de vehicule in Statele Unite, iar automobilul compact Focus a fost cel mai bine vandut model la nivel mondial, in perioada ianuarie-septembrie.
Vanzarile de vehicule Ford in SUA sunt pe cale sa atinga in acest an 2,2 milioane de unitati, in crestere de la 2,1 milioane de unitati in 2011, a declarat Erich Merkle, analist pentru vanzari al grupului, relateaza Bloomberg.
Directorul general al Ford, Alan Mulally, incearca sa creasca profiturile prin comercializarea acelorasi modele la nivel global, dar cu versiuni diferite, in functie de regiune.
Ford a realizat in primele noua luni un profit de 4,07 miliarde de dolari, in scadere de la 6,6 miliarde de dolari in urma cu un an, din cauza pierderilor inregistrate in strainatate.
Incluzand si brandul de lux Lincoln, Ford se mentine in 2012 pe locul al doilea pe piata americana in functie de vanzari, in urma General Motors.
Potrivit Ford, niciun alt brand auto nu a mai reusit din 2007 vanzari de peste 2 milioane de vehicule pe piata americana. Inaintea declansarii crizei financiare si a recesiunii in SUA, vanzari de 2 milioane de vehicule pe an erau un fapt obisnuit. mai mult
Duminica, 30 Decembrie 2012, ora 14:30
Producatorul auto american Ford intentioneaza sa dezvolte un model low-cost bazat pe subcompactul Fiesta, care va fi vandut in intreaga lume, dar nu va fi un brand independent low-cost.
"Cercetam oportunitatile din intreaga lume pentru a oferi o masina al carei pret sa fie sub cel al modelului Fiesta", a declarat Alan Mulally, directorul general al Ford, citat de site-ul inautonews.com.
Modelul va avea aceeasi marime ca Fiesta, dar va costa mai putin. Seful Ford nu a dat detalii privind locul in care va fi produs noul model si unde va fi vandut.
Ford are deja in Europa un model mai mic si mai ieftin decat Fiesta, masina de clasa mini Ford Ka, pe care Fiat o produce pentru Ford in Polonia.
Masinile mini cum ar fi Ka nu sunt considerate modele capabile sa devina masini globale pentru ca nu exista multe piete unde sa existe cerere pentru acest tip de vehicule. Dar Mulally crede ca modelele mini ale Ford pot fi vandute pe plan mondial si a explicat ca pretul viitorului model low-cost produs de Ford va fi mentinut scazut prin componentele produse in intreaga lume si folosirea unui design global.
Ford a prezentat 15 modele noi
Saptamana trecuta, Ford a prezentat 15 modele noi sau restilizate pentru piata europeana, care vor fi lansate in urmatorii cinci ani, pentru a stimula vanzarile.
Strategia de piata a companiei Ford este diferita fata de cea a altor producatori auto. In timp ce alte companii amana lansarea noilor modele din cauza cererii scazute... mai mult
Luni, 10 Septembrie 2012, ora 15:01