Este bine stiut: calatorului ii sta bine cu drumul! Dar, la fel de bine ii sta si cu somnul odihnitor peste noapte si cu un mic dejun copios servit in zori, daca este sa ne luam dupa tendintele turistilor internationali din ce in ce mai interesati de ofertele Bed & Breakfast. Gusturile lor sunt dictate de oferta buna de pret a acestor unitati de cazare, cat si lipsa nevoii de a stationa prea mult intr-un loc.
"Venit, vazut, plecat!" este o deviza a calatorilor moderni, mult mai interesati sa descopere frumusetile unei zone turistice prin forte proprii, decat prin intermediul unui ghid pus la dispozitie de agentiile de turism. Iar tendinta aceasta este una globala, chiar daca americanii au dus-o la perfectiune si inca o mai practica cu indarjire, dupa cum observa publicatia Businessweek.
Promovare pe canale colaterale
O intrare in lumea buna a turismului international se poate face prin diverse canale colaterale care sa iti promoveze imaginea. Oricum, este o idee mult mai rentabila decat aceea de a astepta cu mainile in san ca cineva sa iti calce pragul. Iar, ca orice operatiune de promovare a unei afaceri, necesita anumite cheltuieli. In Statele Unite, cea mai eficienta metoda presupune alocarea unor buget de protocol pentru gazduirea in conditii bune a reprezentantilor Sociatatii Americane a Agentilor de Turism.
"Invita cativa exponenti de marca ai unei astfel de asociatii sa petreaca o perioada in pensiunea ta, iar ei se vor simti obligati sa o recomande... mai mult
Joi, 04 Septembrie 2014, ora 08:47