Daca vrei sa stii mai multe despre mentinerea sanatatii, relaxare, tehnici de machiaj si infrumusetare, dar nu numai, de la medici specialisti, vedete TV si profesionisti, Woman2Woman.ro te invita joi, 3 aprilie 2014, la conferinta "Sanatate, frumusete, feminitate", desfasurata la Premier Palace Hotel & Spa.
Printre invitatii Woman2Woman.ro prezenti la eveniment se numara Florentina Opris - nutritionista / realizatoare de emisiuni TV / autoare de carti, Nicoleta Scarlat - Director vanzari Eisberg Romania, Manuela Ravescu - medic estetican, Anca Tau - medic, Elena Claudia Teodorescu - fondator Donna Medical Center, Ruxandra Constantina - medic specialist, Andreea Pautov - Marketing Manager World Class Romania, Cristina Marin - Managing Partner Forseti.ro, Alexandra Iliuta - Wellness Adviser si Ioana Teodorescu - reprezentant Premier SPA.
Evenimentul va fi moderat de jurnalista TV Dorina Florea, care prezinta sambata si duminica Telejurnalul TVR1 de la ora 20, impreuna Mircea Radu si care ne-a fost alaturi inca de la prima editie. mai mult
Luni, 24 Martie 2014, ora 16:45
Woman2Woman.ro organizeaza, in data de 7 noiembrie 2013, conferinta "Femei de cariera", unde participantele pot afla ce calitati au nevoie pentru a deveni antreprenor, sau ce puncte forte trebuie sa-si cultive o femeie de cariera.
Evenimentul va reuni femei de cariera si specialisti in relatii publice, marketing, modeling, fashion, FMCG sau cooking.
Printre acestia se numara: Valentina Pelinel - model international, Daniela Nane - antreprenor si actrita, Andreea Mihai - Director de Marketing Carrefour, Roxana Dobrescu - Senior Manager HR Avon, Alina Gheorghe - CEO Alice Designer Boutique, Flori Dragomir - cofondator Sentimente.ro, Corina Oprisan - Grafton Recruitment Romania, Alina Orzan - CEO Cristallini, Alexandra Iliuta si Adina Calin - Premier Palace Hotel & Spa, Cezar Munteanu - Chef si reprezentant Agriro Fresh, Alina Blagoi - Psiholog Clinician Specialist, Ioana Mucenic si Dana Nae Popa - Managing Partner Pastel, Andreea Pautov - Marketing Manager World Class Romania, Adina Grigore - Manager Salon Ameena's Nails.
Conferinta va fi moderata de jurnalista TV Dorina Florea, care prezinta de vineri pana duminica Telejurnalul TVR1 de la ora 20, impreuna Mircea Radu.
Mai multe informatii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul acestuia: http://woman2woman.ro/femei-de-cariera mai mult
Marti, 15 Octombrie 2013, ora 17:01
Prima editie a conferintei Marketing for Men isi propune sa ajute specialistii din industria marcomm sainteleaga mai bine relatia barbatilor din Romania cu shopping-ul.
Tema conferintei este una care nu a mai fost abordata pana acum in tara noastra, majoritatea clientilor indreptandu-si eforturile de marketing catre femei. Dincolo de puterea de decizie a acestora, rolul si influenta barbatului in decizia de cumparare este la fel de importanta, mai ales in contextul unui climat social in schimbare si al cresterii cumparaturilor online.
Dezbaterile se vor purta in jurul consumatorului masculin, analizand barbatul roman din perspectiva psiho-sociologica si la nivel de trend-uri. Laszlo Nagy (Stilmasculin.ro) si Cezar Ionascu (Domni de Romania) vor analiza noua preocupare pentru imagine si stil in randul barbatilor, iar Ionut Codreanu (Active Watch) va prezenta o analiza a imaginii masculine propagate de media.
Virgil Ricu aduce informatii din cabinetul de psihoterapie despre schimbarile la nivel de mentalitate a barbatilor si despre prietenia speciala dintre ei.
Vom afla despre barbati si din rezultatele unor studii de piata realizate pentru acest target la nivel de regiune si tara. Astfel, Ada Roseti(Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport "Species", ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA.
Laura Jimbu (Lighthouse Group) vaprezenta in exclusivitate primele rezultate... mai mult
Luni, 02 Septembrie 2013, ora 12:16
Timp de doua zile, 4 si 5 iulie, la Hotel Ramada Majestic din Bucuresti va avea loc conferinta Marketing for Women, unde peste 20 de specialisti in publicitate vor vorbi despre ce le face pe femei fericite.
De asemenea, la eveniment vor lua parte doi invitati internationali: Claire O'Connor (Senior Research Consultant, Discovery Networks) si Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worldwide).
Cu peste 23 de ani de experienta in cercetare, cu focus pe industria de media & advertising, Claire O'Connor este implicata in coordonarea celor mai importante proiecte pan-regionale de cercetare in cadrul Discovery Networks. Claire este recunoscuta pentru gandirea creativa si pentru livrarea unor insight-uri care influenteaza felul in care companiile dezvolta proiecte de continut si strategii de marketing sau dezvoltare de brand.
Pe 4 iulie, in cadrul primei zile a conferintei Marketing for Women, Claire va prezenta in premiera pentru Romania rezultatele celui mai recent studiu Discovery Networks intitulat "SHE: Her research for happiness".
Este vorba despre un studiu global realizat in randul a 5.500 de femei din Europa, Rusia si Africa de Sud, care identifica 5 surse majore ale fericirii femeilor din ziua de azi. Punand laolalta atat datele obtinute din studiul online, cat si rezultatele interviurilor in profunzime realizate cu femei din aceste regiuni (inclusiv din Romania), SHE reprezinta o analiza complexa a vietii femeii moderne.
Pentru a-i ajuta pe cei care... mai mult
Marti, 25 Iunie 2013, ora 18:24
Sociologi, marketeri si publicitari se vor reuni pe 4 si 5 iulie 2013 la Bucuresti pentru a dezbate caracteristicile femeilor din target-ul comercial, in cadrul primei editii a conferintei Marketing for Women.
Acest eveniment isi propune sa faca lumina in relatia complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de multe ori portretizate cliseic sau foarte pe scurt in brief-urile campaniilor de comunicare.
Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.
De-a lungul celor doua zile de conferinta, peste 20 de speakeri romani si un invitat international vor dezbate teme relevante pentru cei interesati de cunoasterea consumatorului feminin.
Astfel, in prima zi, vorbitori precum Mircea Toma (Presedinte, Active Watch), Mugur Ciumageanu (Psihoterapeut)), Rodica Mihalache (Head of Consumer and Business Insights, Starcom MediaVest) sau Cristina Craciun (Head of Qualitative Research, IPSOS Research) vor discuta despre consumatorul feminin, pornind de la studiile de piata locale si trend-urile, valorile si consumul de media preferate de catre femei.
In cea de-a doua zi, Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worlwide) va prezenta rezultatele raportului Beyond Pink, un studiu realizat anul trecut la nivel global ce... mai mult
Marti, 11 Iunie 2013, ora 09:45