Vase de lux pentru croaziere, ambarcatiuni de mare capacitate pentru exploatatii petroliere si nave de transport maritim vor fi construite la Damen Shipyards Mangalia, cel mai mare santier naval din
Grupul Damen a semnat, in sfarsit, preluarea pachetului majoritar de actiuni al Santierului Naval de la Mangalia de la sud-coreeni de la Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) . Totodata,
Ministerul Economiei si Ministetul Finantelor au initiat un proiect de OUG care, odata adoptat, le va da olandezilor de la Damen posibilitatea sa preia controlul Santierului Naval Mangalia.
Ministerul Economiei s-a grabit cand a anuntat, pe 22 martie, ca "a finalizat negocierile cu Damen" privind viitorul Santierului Naval de la Mangalia. De fapt, nici pana astazi statul roman si
Olandezii de la Damen vor prelua Santierul Naval Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI), dar ii vor permite statului roman sa devina actionar majoritar al unitatii de productie.
Sindicalistii de la Santierul Naval Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI) sustin ca societatea a ajuns intr-o situatie critica, dupa ce constructia de nave s-a suspendat pe termen nelimitat, iar
Premierul Mihai Tudose a anuntat ca statul roman vrea sa isi exercite dreptul de preemtiune si sa cumpere 51% din actiunile pe care le detine Daewoo la santierul naval Mangalia.
Conducerea Santierului Naval 2 Mai a initiat negocierile cu partenerii sud-coreeni pentru majorarea capitalului la Daewoo Mangalia Heavy Industries, obiectivul Guvernului fiind sa obtina minim 70
Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), actionarul majoritar al Santierului Naval Mangalia, va decide in zilele urmatoare situatia acestuia si in prezent se discuta o asociere in
Colegiul Director al Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) si-a mandatat marti, 26 august, reprezentantul in Adunarea Generala a Actionarilor Santierului Naval Mangalia sa voteze