Marcelo Mihai a descoperit un gol existent pe piata microcadourilor: cadourile care au un mesaj amuzant si un pret bun. In consecinta si-a creat propriul brand, "Atentie!", si a gandit "ciocolata cu mesaj" atat pentru cei mari care nu au timp de cadouri, cat si pentru cei mici si bugetul lor.
" (...) am putea spune ca este o felicitare, iar ciocolata reprezinta doar un 'suport pretext' pentru mesajele noastre. Mai mult, povestea acestui produs vorbeste despre zambete pe chipul celor dragi, atunci cand daruim Atentie", spune antreprenorul Marcelo Mihai, pentru Business24.
Ce-i drept, ciocolata este consumata si de cei mari si de cei mici. Si copiii de varsta scolara simt nevoia sa daruiasca diverse cadouri cu mesaj pentru parinti, bunici sau prieteni de varsta apropiata, iar pretul acestor microcadouri este acesibil si micilor economii pe care copiii le pot face.
Cat a investit in brandul 'Atentie!', cat de util ii este acum background-ul de consultanta pe care il are dar si despre conceptul de "mindfulness" pe care l-a descoperit in aprofundarea leadershipului, vorbeste Marcelo Mihai, intr-un interviu acordat Business24.
Ati lansat brandul de ciocolata cu mesaj, "Atentie!". Spuneti-ne cate ceva despre ideea creativa din spatele acestui nou concept.
Una dintre ideile de baza pe care am urmarit sa le promovez din postura de consultant este inovatia de valoare la nivel strategic si decizional. Inovatia de valoare este tema centrala a metodologiei strategice... mai mult
Sambata, 06 Decembrie 2014, ora 00:00