Louis Vuitton va deschide la sfarsitul acestei saptamani cel mai mare magazin din China al acestui brand, localizat in Shanghai. Magazinul va avea o scara aurita in forma de spirala si un etaj la care accesul cumparatorilor se face numai cu invitatie.
"Conceptul fabricat la comanda reprezinta luxul suprem", a spus directorul Louis Vuitton, Yves Carcelle, in cadrul unui tur al magazinului efectuat impreuna cu reporterii de la Reuters.
"Acelasi lucru se intampla si cu arta. Daca esti interesat de arta, este esential sa insarcinezi un artist sa faca ceva decat sa cumperi o opera deja fabricata", a adaugat Yves Carcelle.
Louis Vuitton se numara printre cele mai admirate branduri in sondajele despre consumatorii chinezi. Dar marci ultra-luxoase precum Hermes isi fac loc pe aceasta piata si consumatorii de top considera acum ca Louis Vuitton este o marca prea comuna.
Brandul Louis Vuitton spera sa isi consolideze statutul sau pe piata magazinelor de lux prin intermediul noului magazin din Shanghai, care se mandreste cu sculpturi in otel si cu o gama larga de produse, de la haine si palarii sic la genti viu colorate, fabricate din piele de piton sau aligator.
Magazinul va comercializa si cutii pentru transportarea placilor folosite de cei care joaca mahjong si cufere facute la comanda pentru seturile de ceai.
China este cea de-a treia piata de lux, valorand 25 miliarde de dolari. In urmatorii trei ani se asteapta sa depaseasca Japonia si Statele Unite ale... mai mult
Miercuri, 18 Iulie 2012, ora 14:44
Producatorul de haine si accesorii de lux Louis Vuitton a deschis recent primul magazin de bijuterii si ceasuri intr-una dintre cele mai cunoscute zone comerciale din Paris.
Cunoscuta mai mult pentru gentile sale imense, compania Louis Vuitton, a deschis primul magazin individual de ceasuri si bijuterii intr-un moment in care toata Europa strange cureaua. Astfel, se incearca imbunatatirea imaginii de producator de bunuri de lux, mai ales in ochii bogatilor din China care au o afinitate aparte pentru colierele si bratarile frantuzesti, scrie Bloomberg.
Extinderea brandului cu acest nou magazin de bijuterii indica dorinta companiei de a fi cunoscuta si pentru alte produse, iar locul ales, pe Place Vendome, pozitioneaza brandul la cel mai inalt nivel.
Deschiderea magazinului in aceeasi piata in care se afla celebrul hotel Ritz sau magazine de bijuterii de lux, precum Van Cleef & Arpels, ar putea reprezenta pentru Louis Vuitton si o incercare de a-i provoca pe cei de la Carier, producatorul frantuzesc care are in catalog verighete de 750 de euro si coliere cu diamante de 44.000 euro.
Vuitton care a avut vanzari estimate la 6,5 miliarde de euro in 2011, cauta noi surse de venit, pe masura ce calatorii chinezi prefera sa vina pana in Europa, pentru a cumpara haine de lux mai ieftine decat la ei in tara.
Vanzarile de ceasuri de lux au fost sub asteptari in ultima perioada in China, din cauza incetinirii cresterii economice. Totusi, parte din aceasta situatie se... mai mult
Joi, 12 Iulie 2012, ora 18:45