Ecommerce-ul romanesc este inventiv. Cea mai noua idee este Home Try On-ul, un serviciu inspirat de timpul limitat pentru a face shopping in magazine si de nevoia de a proba ochelari fara nicio obligatie de a cumpara.
"E ca un test drive pentru ochelari. Am luat ce e mai bun din shopping-ul online si l-am combinat cu experienta dintr-un showroom", spune Alexandru Alecu, fondatorul Videt.ro, optica medicala care a lansat acest serviciu.
Despre cum va fi implementat si metoda prin care romanii se pot folosi gratuit de acest serviciu, vorbeste antreprenorul, pentru Business24.
Cum a aparut Home Try On-ul pentru ochelari?
Unul dintre motivele principale pentru care optiunea de home try-on este necesara este faptul ca ochelarii sunt unul din cel mai greu de cumparat produse online. Necesita o atentie speciala la masuratori (lentile, brate, punte nazala), la modul in care se adapteaza la fizionomia purtatorului, iar clientii isi doresc siguranta autenticitatii brandului, dar si alte detalii de estetica care impiedica o simpla achizitie.
Desi comparativ cu opticile din Mall-uri, online-ul vine pe zona de optica cu preturi de pana la 40% mai mici si reprezinta cea mai buna varianta de cost, o parte din cei care au nevoie de ochelari ezita in a finaliza achizitia pentru ca nu pot testa ramele alese - asa ca avantajul financiar nu mai este de ajuns.
Pornind de la aceasta situatie, Videt.ro vine cu prima initiativa de Home Try on din Romania, prin care timp de cinci... mai mult
Luni, 20 Ianuarie 2020, ora 12:01