Bucurestiul este tot mai pregatit pentru noi proiecte in domeniul bijuteriilor de lux, considera Andreea Ionita-Loukas, director general Micri Gold.
Managerul vorbeste despre stadiul in care se afla piata bijuteriilor de lux in 2012, despre tendinte, dar si despre ce inseamna sa investesti in diamante, atat ca om de afaceri, cat si ca iubitor de bijuterii.
Calea Victoriei isi recastiga usor, usor, titlul de gazda a luxului, lucru incurajator pentru orice plan de a infiinta un magazin monobrand pe aceasta strada in viitorul apropiat, recunoaste Andreea Ionita-Loukas.
Ea nu s-a gandit niciodata sa vanda acest business, dar nu respinge complet ideea. In acest moment are in plan o noua abordare pentru afacerea sa: "Incepand cu anul acesta vrem sa surprindem nu numai femeile, dar si barbatii si sa ne axam si pe branduri de ceasuri foarte frumoase si recunoscute in toata lumea", a declarat managerul Micri Gold, intr-un interviu acordat Business24.
Cele mai mari investitii pentru propria placere le-a facut tot in magazinul propriu: este pasionata de bijuteriile Micri Gold si ii place sa aiba accesorii in functie de cerintele anotimpului. Tinuta ei business nu poarta eticheta unui brand anume, ci este un adevarat concept alcatuit dupa reguli clar stabilite.
Pentru inceput, spuneti-ne mai multe despre afacerea Micri Gold si stadiul in care se afla ea in 2012
Afacerea Micri Gold a fost infiintata in 1991 ca o afacere de familie si care a dorit sa aduca in Romania... mai mult
Sambata, 26 Mai 2012, ora 00:00
Brandurile recunoscute pentru accesoriile exclusiviste au intrat in forta pe piata romaneasca, astfel incat nu mai esti nevoita sa pleci pana la Paris sau Geneva pentru cerceii perfecti sau bratara mult visata.
Bucurestiul, in mod deosebit, a atras atentia investitorilor: poti cumpara oricand bijuterii Swarovski, Cellini sau Roberto Jewellery.
Cellini si Swarovski
Cele doua lanturi de magazine sunt operate de Sodo Migliori Romania si raman cele mai cunoscute pe acest segment. Anul 2012, insa, a inceput prost pentru companie, care a fost nevoita sa inchida cele doua magazine Cellini si Swarovski din zona Universitatii, simboluri ale luxului in centrul Bucurestiului.
Singurul magazin stradal a ramas cel din Calea Victoriei, insa veti gasi aceste branduri si in nenumarate centre comerciale, lantul detinand 14 unitati: 11 Cellini si trei Swarovski.
Conform ultimelor date disponibile, profitul Sodo Migliori a fost de 0,3 milioane de euro, in 2009, venit din vanzari de 20,8 milioane de euro.
Roberto Jewellery
In acelasi timp cu inchiderea magazinelor Cellini si Swarovski, la sfarsitul lunii trecute, a fost anuntata intrarea pe piata a Roberto Jewellery. Compania a investit 500.000 de euro in deschiderea primului magazin din Romania, afalt in apropierea parcului Herastrau.
In decursul acestui an, Roberto Jewellery va mai deschide doua magazine, in Sinaia si Mamaia. Compania vinde bijuterii cu pietre pretioase, dar si ceasuri si stilouri de lux. Cea mai... mai mult
Sambata, 11 Februarie 2012, ora 00:00