Comisia Europeana a anuntat joi ca, in urma negocierilor cu Airbnb, platforma si-a imbunatatit si a clarificat pe deplin modul in care le prezinta consumatorilor ofertele de cazare, acestea fiind in prezent conforme cu standardele stabilite in legislatia UE privind protectia consumatorilor, se arata intr-un comunicat al Executivului comunitar.
Aceste rezultate se datoreaza apelului lansat in iulie 2018 de Comisia Europeana si de autoritatile UE pentru protectia consumatorilor.
Airbnb a dat curs tuturor cererilor formulate de Comisia Europeana si de autoritatile nationale pentru protectia consumatorilor, sub conducerea Autoritatii pentru protectia consumatorilor din Norvegia, in vederea alinierii pe deplin a practicilor si a clauzelor sale contractuale la normele UE in materie de protectie a consumatorilor.
Astfel, in cazul cautarilor de oferte de cazare cu date selectionate, utilizatorii vad pretul total pe pagina care afiseaza rezultatele, inclusiv toate taxele si tarifele obligatorii aplicabile (cum ar fi taxele pentru prestarea de servicii, taxele pentru serviciile de curatenie si taxele locale) . Nu exista alte taxe obligatorii surpriza care pana acum se afisau in etapele ulterioare ale rezervarii.
De asemenea, Airbnb precizeaza in mod clar daca oferta de cazare este introdusa pe piata de o persoana fizica sau de o entitate profesionala si pune la dispozitie pe site-ul sau web un link usor accesibil catre platforma de solutionare online a litigiilor si... mai mult
Joi, 11 Iulie 2019, ora 15:26