Burger King a propus companiei rivale McDonald's sa ingroape securea razboiului si sa creeze impreuna un burger, pentru "pacea mondiala".
Ideea apare intr-o scrisoare deschisa publicata de New York Times si Chicago Tribune, informeaza Business Insider.
Colaborarea ar trebui sa ajute demersul unei organizatii non-profit, numita Peace One Day.
ONG-ul vrea sa aduca in atentia publicului larg campania sa, prin care incearca sa desemneze 21 septembrie ca Ziua Mondiala a Pacii.
Drumurile McDonalds se incurca in Europa. CE: 64 de milioane, profit pe cap de angajat in Luxemburg
Motto-ul sub care e promovata campania este "cine ar face pace cu cine?", asa ca Burger King spera sa termine razboiul burgerilor cu McDonald's pentru aceasta cauza nobila.
In consecinta, compania propune rivalului sa faca un hibrid, McWhopper, care sa contina ce e mai bun din ambele sendvisuri.
Burgerul 2 in 1 ar urma sa fie vandut la un magazin special, pe 21 septembrie.
Replica ...citeste mai departe despre "Un burger pentru "pacea mondiala": Burger King vrea sa ingroape securea razboiului cu McDonald's" pe Ziare.com mai mult
Joi, 27 August 2015, ora 10:44
Contul de Twitter al Burger King a fost spart de hackeri, care au anuntat ca lantul de restaurante fast-food a fost cumparat de McDonald's si au inlocuit sigla Burger King cu cea a competitorului sau.
Cu aceasta ocazie, in cele cateva ore cat contul companiei a fost piratat, acesta a inregistrat o crestere de la 90.000 la 110.000 de followeri, transmite AFP, conform Mediafax.
Intr-o declaratie de presa, reprezentantii Burger King au confirmat piratarea contului de Twitter al companiei. Acestia au spus ca au declansat procedurile pentru suspendarea contului pana la restabilirea legitimitatii acestuia si pana cand vor putea fi publicate din nou mesajele companiei. Totodata, reprezentantii Burger King au cerut scuze fanilor companiei.
Contul a fost suspendat la ora 19.00 GMT.
Pe de alta parte, pe contul oficial de Twitter al McDonald's, reprezentantii companiei si-au aratat sustinerea fata de competitorii lor de la Burger King, precizand ca nu au avut nimic de-a face cu piratarea contului de Twitter al acestora din urma. mai mult
Marti, 19 Februarie 2013, ora 12:36
Celebrul lant pierde teren in preferintele consumatorilor. Cel mai recent studiu facut printre consumatorii americani de fast-food l-a incoronat pe In-N-Out Burger ca fiind "favoritul national". Cine este acest In-N-Out care a reusit sa-i faca pe americani sa renunte la traditionalii McDonald's, Burger King si KFC.In sondajul facut de Consumer Reports au primit note mici si binecunoscuti producatori de pizza, cum ar fi Domino's sau Pizza Hut.
In-N-Out, lant care are locatii in cinci state vestice din SUA, a primit punctaj mare pentru calitatea produselor si a serviciilor, dar si pentru viteza servirii.
Cei 37.000 de fani fast food participanti la sondaj s-au concentrat mai mult pe valoarea adusa de lanturi.
"Companii precum McDonald's si Taco Bell sunt foarte valoroase pentru clienti, dar acestia nu considera neaparat ca produsele de acolo isi merita banii", a spus Tod Marks, editor senior la Consumer Reports.
Acesta a spus ca pentru 54% din respondenti pretul este principalul factor care ii determina sa aleaga un restaurant in defavoarea altuia.
Lee Renz, director al McDonald's pe SUA, a raspuns studiului spunand ca satisfactia consumatorilor este "prioritatea numarul 1" pentru companie.
"Cu ajutorul evaluarii restaurantelor, al feedback-ului consumatorilor si al angajatilor, continuam sa analizam modul in care performam si sa incercam sa atingem standarde cat mai inalte", a spus Renz. "Studiile noastre interne arata ca am imbunatatit constant satisfactia... mai mult
Vineri, 01 Iulie 2011, ora 16:09
Potrivit ultimului studiu al companiei de cercetare de piasa MEMRB in sectorul bunurilor de larg consum, aproape unul din doi romani (46%) a ramas fidel produselor pe care obisnuia sa le achizitioneze inainte de criza, insa a fost nevoit sa reduca volumele cumparate.Sumele investite in publicitate de gigantii McDonald's, KFC si Burger King, care au aplicat incepand din acest an reduceri de pana la 35% de unele meniuri vandute vin dupa o perioada in care comanda la restaurant a scazut substantial.
Cele trei companii au pus in aplicare aceste promotii, fie temporar fie ca un alt produs in gama totala vanduta, informeaza ZF.
McDonald's, care ruleaza afaceri de peste 100 mil. euro, comercializeaza in prezent in cele circa 60 de restaurante din toata tara doua tipuri meniu la 10 lei, cu 5,5 lei mai putin decat costau in 2009.
Campania a inceput pe 7 ianuarie si chiar daca a fost propusa pentru o luna, a fost prelungita pana la sfarsitul lui februarie.
Meniului Big Mac/McChicken cu portii medii de cartofi prajiti si bautura racoritoare i-a inceput a face concurenta insa meniul copane sau cel cu bucati din piept si aripioare de pui de la KFC. mai mult
Joi, 25 Februarie 2010, ora 10:42