Contul de Twitter al producatorului de autovehicule de teren Jeep a fost piratat intr-un atac cibernetic similar celui suferit de Burger King cu o zi inainte.
De aceasta data, hackerii au anuntat ca Jeep, o divizie a Chrysler, a fost vanduta catre Cadillec, divizie a companiei General Motors, transmite AFP, preluata de Mediafax.
Totodata, pe contul piratat a fost postat un nou logo al companiei: "Jeep -- Just Empty Every Pocket" (Jeep - goleste buzunarele tuturor, n.r.).
Purtatorul de cuvant al Jeep, Todd Goyer, a declarat ca reprezentantii companiei incearca sa remedieze aceasta situatie.
Totodata, reprezentantii Chrysler le-au transmis celor 51.000 de followeri ai contului lor de Twitter ca o echipa se ocupa de rezolvarea problemei, multumindu-le internautilor care au transmis mesaje de incurajare companiei.
Pe de alta parte, si contul de Twitter al lantului de restaurante de tip fast-food Burger King a fost spart, luni, de hackeri, sigla companiei fiind inlocuita cu logoul si denumirea "McDonalds". Cei care au piratat contul de Twitter al companiei au anuntat, totodata, ca Burger King a fost cumparat de compania concurenta McDonald's.