In era consumatorului, specialistii in vanzari, business development si departamentele de marketing trebuie sa colaboreze pentru a avea o viziune strategica unica si o abordare client-centric.
Cumparatorii de astazi sunt mai informati, au mai multe optiuni, sunt activati digital si au asteptari mai mari in ceea ce priveste valoarea care le este livrata. Acestia utilizeaza toate canalele pe care le au la indemana pentru a cerceta, interactiona sau tranzactiona.
"Sales & Marketing Conference" va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti si se va concentra pe oferirea de solutii reale pentru provocarile critice pe care le intampina oamenii de vanzari si marketing, detaliate in studii de caz prezentate de lideri din industrie.
Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:
Sales Enablement (SE) si eforturi concertate de marketing si vanzari pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum acceleram cresterea vanzarilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing si vanzari?Cum imbinam mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vanzari in conturarea unei strategii go-to-market?Optimizarea platformelor de vanzari. Cum comunicam in mod eficient cu fiecare stakeholder implicat in decizia de cumparare?Go Digital. Metode prin care organizatiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vanzari pentru optimizarea "customer touchpoints". Justificarea investitiilor in... mai mult
Miercuri, 24 Februarie 2016, ora 17:10