GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza primele rezultate ale studiului anual "Comertul electronic pe piata din Romania".
Deja o traditie a evenimentului dedicat comertului electronic si marketingului digital, GPeC SUMMIT anunta cateva dintre cele mai importante statistici privind comportamentul de consum al romanilor pe website-urile de comert electronic.
Studiul prezinta evolutia pietei in ultimii trei ani si este reprezentativ pentru mediul urban, acolo unde volumul de tranzactii este semnificativ pentru realizarea unui astfel de studiu.
De la an la an, numarul celor care fac cumparaturi online creste, astfel ca, in 2019, 27% mai multi romani au achizitionat produse sau servicii online cel putin o data pe luna comparativ cu 2017. Fata de 2018, cresterea a fost de 10%.
Principalele concluzii:
➤ Romanii cheltuiesc cele mai mari sume in online pentru sejururi si servicii de turism - in medie 1429 lei pe an - si pentru produse electronice si electrocasnice - in medie 1129 lei pe an;
➤ In 2019, proportia celor care au vizitat magazine online a crescut cu 10% fata de 2018;
➤ Principalul motiv pentru care romanii cumpara produse sau servicii online este economisirea timpului.
"In fiecare an analizam schimbarile care se petrec la nivel comportamental pe site-urile de comert electronic de produse si servicii in randul romanilor. De la an la an, vedem cresteri... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2019, ora 14:57
GPeC SUMMIT - Evenimentul Anului in E-Commerce si Marketing Online - se va desfasura la Bucuresti, in zilele de 12 si 13 noiembrie 2018.
Peste 25 de speakeri vor urca anul acesta pe scena GPeC SUMMIT. Sase dintre ei sunt speakeri internationali renumiti si capul de afis al principalelor conferinte de profil din intreaga lume, majoritatea fiind prezenti pentru prima data in Romania, la GPeC:
Nir Eyal - autorul bestseller-ului "Hooked: How to Build Habit-Forming Products"Brad Geddes - expert PPC la nivel international, autorul cartii "Advanced Google AdWords"David Meerman Scott - autorul si co-autorul a 10 carti de Marketing, din care 3 bestsellers internationaleRussel McAthy - CEO Cubed, expert in Attribution ModellingRoss Simmonds - CEO Foundation Marketing, expert in Content MarketingRafael Campos - Vicepresedinte VTEX - platforma de E-Commerce prezenta in 25 de tari
Pe langa speakerii internationali, vor urca pe scena GPeC unii dintre cei mai buni specialisti romani care vor sustine prezentari practice, pline de recomandari actionabile despre strategia de dezvoltare a afacerilor online, strategia de marketing, SEO, UX, Mobile, Google Analytics, Cresterea Ratei de Conversie si a Vanzarilor:
Valentin Radu - Founder OmniconvertSergiu Negut - Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management RomaniaLiviu Taloi - Co-Founder ECOMpediaRaluca Radu - Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.roHoria Neagu - Founder Napoleon DigitalDragos Manac -... mai mult
Marti, 30 Octombrie 2018, ora 13:52
Supranumit drept "The Prophet of Habit-Forming Technology" de catre prestigioasa publicatie M.I.T. Technology Review, Nir Eyal vine pentru prima data in Romania la GPeC SUMMIT - cel mai mare eveniment de E-Commerce si Marketing Online, care se va desfasura la Bucuresti in zilele de 12-13 noiembrie 2018.
Nir Eyal scrie, ofera consultanta si preda despre intersectia dintre psihologie, tehnologie si business. Este autorul bestseller-ului "Hooked: How to Build Habit-Forming Products" - carte care a schimbat modul de gandire, strategia si comportamentul unora dintre cei mai cunoscuti antreprenori din intreaga lume.
Cartea este considerata un adevarat ghid despre cum sa creezi tehnologii si produse de care utilizatorii sa devina dependenti si este dedicata antreprenorilor, marketerilor, product managerilor si designerilor. Fondatorul The Next Web, Boris Veldhuijzen Van Zanten, spune ca este cartea despre care toata lumea din Silicon Valey vorbeste, iar Eric Ries - autorul The Lean Startup - o considera un must-read pentru toti cei interesati sa creasca engagement-ul clientilor.
Articolele publicate de Nir pe blogul NirAndFar.com au fost preluate - printre altele - de prestigioasele publicatii Harvard Business Review, TechCrunch si Psychology Today.
Nir Eyal preda in cadrul Stanford Graduate School of Business si Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) si este investitor in companii de renume despre care crede, cu adevarat, ca dezvolta tehnologii care... mai mult
Miercuri, 03 Octombrie 2018, ora 16:06
Cea de a 13-a editie anuala a GPeC SUMMIT a luat startul. Evenimentul Anului in E-Commerce si Marketing Online se va desfasura la Bucuresti in zilele de 12 si 13 noiembrie 2018, fiind asteptati peste 1.000 de participanti C-level din Romania si Europa de Est.
Inscrierile au inceput si se pot face online pe website-ul GPeC, organizatorii avand si o oferta Very-Early-Bird cu cele mai mici preturi pentru cei care se inscriu pana pe 9 octombrie, ora 23:59. In acest interval, pretul unui bilet de acces pentru ambele zile de eveniment porneste de la 119 EUR + TVA (in functie de optiunile de inscriere), urmand sa creasca incepand cu 10 octombrie.
Titanii E-Commerce & Digital Marketing urca pe scena GPeC SUMMIT
Organizatorii au anuntat primii 4 speakeri internationali care vor urca pe scena GPeC SUMMIT, recunoscuti drept autoritati in domeniu la nivel global.
Brad Geddes este unul dintre cei mai cunoscuti experti PPC la nivel international, fiind implicat in domeniu inca din 1998. Majoritatea specialistilor PPC din Romania si din strainatate au invatat Google Ads din renumita sa carte - Advanced Google AdWords, bestseller international si cea mai avansata carte scrisa vreodata despre Google Ads.
Brad este, de asemenea, Co-Founder AdAlysis si unul dintre cei mai apreciati speakeri internationali pe zona de Google Ads, sustinand prezentari si workshop-uri la peste 85 de conferinte din intreaga lume.
La GPeC SUMMIT, Brad Geddes va sustine un keynote pe 12 noiembrie... mai mult
Marti, 25 Septembrie 2018, ora 17:54
Editia de 13 ani a GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrala si de Est, a avut loc la Bucuresti intre 29-30-31 mai si a reunit peste 1000 de participanti unici in cele 3 zile de conferinta.
Brian McBride, Peep Laja si Karl Gilis au fost doar cativa dintre specialistii recunoscuti la nivel global care au urcat pe scena evenimentului.
In premiera, GPeC & iSense Solutions au prezentat Studiul de Piata E-commerce cuprinzand cele mai noi cifre despre comportamentul consumatorilor online din Romania, cat cheltuiesc si ce tipuri de produse cumpara cel mai mult.
1000+ participanti40+ speakeri locali si internationali53% dintre romani fac cumparaturi online cel putin o data pe luna46% dintre romani inca nu au incredere in magazinele online
Mai mult de 40 de speakeri internationali si romani au participat anul acesta la GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online desfasurat la Bucuresti, in zilele de 29-30-31 mai 2018.
"Multumim tuturor celor peste 1.000 de participanti care ne-au fost alaturi in cele 3 zile de GPeC SUMMIT si ne bucuram ca am contribuit inca o data la dezvoltarea afacerilor online prin content de calitate, asa cum facem de 13 ani", spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Comertul electronic pe piata din Romania: STUDIU GPeC & iSense Solutions
Ca in fiecare an, GPeC si iSense Solution au dezvaluit, in premiera, cele mai noi cifre despre piata, comportamentul consumatorilor online,... mai mult
Vineri, 08 Iunie 2018, ora 16:41
GPeC Summit, cel mai important eveniment de eCommerce si Marketing Online din Europa de Sud-Est, anunta venirea, pentru prima data in Romania, a lui Brian McBride, Chairman ASOS, cel mai mare retailer online de fashion. Urmatoarea editie a GPeC Summit va avea loc la Bucuresti pe 29-30-31 mai.
Brian si-a inceput cariera la Xerox, iar mai apoi a lucrat in cadrul IBM si Dell, urmand sa devina Managing Director al T-Mobile UK. In 2006, a devenit CEO-ul Amazon UK, functie pentru care a trecut prin 12 interviuri, ultimul cu Jeff Bezos, fondatorul Amazon.
Dupa 6 ani in fruntea Amazon UK, Brian a fost ales Presedintele ASOS - cel mai mare retailer online de fashion, functie pe care o ocupa de 6 ani. In acelasi timp este si presedinte al Wiggle, unul dintre cei mai mari retaileri online de echipamente pentru biciclisti, cat si membru in Board of Advisors in cadrul Departamentului de Digital al Guvernului Marii Britanii.
ASOS - de la start-up, la tinute pentru Michelle Obama
In cadrul GPeC Summit din 29-31 mai 2018, Brian McBride va vorbi despre unicitatea si evolutia ASOS, de la un simplu start-up din Marea Britanie la retailer-ul care a reusit sa o "imbrace" pe Michelle Obama in timpul campaniei prezidentiale pentru al doilea mandat a lui Barack Obama, cu o rochie de 93 de dolari (noiembrie 2012).
Fotografia a devenit virala si simbolica pentru brand-ul ASOS, iar rochia cu pricina - lansata cu 3 ani inainte de a fi achizitionata si purtata de Michelle - a devenit un... mai mult
Marti, 03 Aprilie 2018, ora 17:15
Doar pana pe 31 octombrie 2017, ora 23:59, preturile biletelor de acces la GPeC SUMMIT sunt reduse de la la 109 euro + TVA/persoana pentru ambele zile de eveniment! Mai sunt doar 7 zile in care poti beneficia de Oferta Ealry-Bird, asadar asigura-te ca ai locul rezervat la cel mai mic pret!
Mai mult de 30 de speakeri internationali si romani sunt anuntati anul acesta la GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online care se va desfasura la Bucuresti, in zilele de 14 si 15 noiembrie.
Printre speakerii internationali de referinta se numara Neil Patel (Co-fondator Crazy Egg, Hello Bar si Kiss Metrics), Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Sam Mallikarjunan (Executive Strategist HubSpot), Amy Harrison (Fondator Write With Influence) si Cyrus Shepard (Owner Fazillion Media).
Cyrus Shepard (specialist SEO international ex-MOZ) vine pentru prima oara in Romania la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie
"Am reunit la GPeC SUMMIT unii dintre cei mai buni experti din Romania si din intreaga lume, o buna parte din ei fiind capul de afis al celor mai importante conferinte internationale de profil. Este, probabil, cel mai bun line-up de speakeri in 12 ani de evenimente GPeC, de aceea recomand tuturor celor care activeaza in online sa nu rateze aceasta editie", spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
GPeC SUMMIT Ziua 1, 14 Noiembrie: Conferinta, Expo si Networking cu top management e-commerce
Prima zi de GPeC SUMMIT aduce keynote-uri de neratat pentru... mai mult
Marti, 24 Octombrie 2017, ora 18:02
Mai mult de 30 de speakeri internationali si romani sunt anuntati anul acesta la GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online care se va desfasura la Bucuresti, in zilele de 14 si 15 noiembrie.
Printre speakerii internationali de referinta se numara Neil Patel (Co-fondator Crazy Egg, Hello Bar si Kiss Metrics), Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Sam Mallikarjunan (Executive Strategist HubSpot) si Amy Harrison (Fondator Write With Influence).
"Am reunit la GPeC SUMMIT unii dintre cei mai buni experti din Romania si din intreaga lume, o buna parte din ei fiind capul de afis al celor mai importante conferinte internationale de profil. Este, probabil, cel mai bun line-up de speakeri in 12 ani de evenimente GPeC, de aceea recomand tuturor celor care activeaza in online sa nu rateze aceasta editie", spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
GPeC SUMMIT Ziua 1, 14 Noiembrie: Conferinta, Expo si Networking cu top management e-commerce
Prima zi de GPeC SUMMIT aduce keynote-uri de neratat pentru oricine activeaza in e-commerce si marketing online.
Neil Patel va dezvalui audientei 7 secrete pentru dublarea ratei de conversie in e-commerce, in timp ce Oli Gardner va vorbi despre perfectionarea experientelor de digital marketing oferite utilizatorilor, iar Amy Harrison va arata cum sa scrii descrierea produselor si serviciilor pentru a te diferentia fata de competitie si pentru a vinde mai mult.
Tot pe 14 noiembrie vor urca pe scena GPeC... mai mult
Luni, 16 Octombrie 2017, ora 15:48