"De ce sa imi fac blog?", "La ce ma ajuta sa scriu pe el?", "Despre ce ar trebui sa scriu?", "Cat de des ar trebui sa scriu?", "Ce domeniu sa aleg?", "Sa fie .ro sau nu?" sunt cateva din intrebarile pe care le aud des la trainingurile de marketing personal pe care le tin.
De ce sa imi fac blog?
Pentru ca traim intr-o lume in care cea mai mare parte a cautarilor, fie ele de oameni (headhunting), produse, servicii, destinatii sau pur si simplu de informatii, se intampla pe net.
Asta inseamna ca daca nu esti pe net, pentru un numar foarte mare de oameni (mai mare decat iti permti) nu existi. Daca nu esti pe net, in Romania pierzi aproximativ 7 milioane de potentiali clienti.
Blogul este noua carte de vizita. Si din fericire, este unul din cele mai versatile si ieftine mijloace de marketing personal.
La ce ma ajuta sa scriu pe el?
In primul rand te ajuta prin faptul ca ii ajuta pe ceilalti sa afle cum esti si ce stii sa faci iar asta duce la incredere.
De ce e asta important? Pentru ca ne dorim sa lucram si sa intram in relatii cu oameni despre care stim si in care avem incredere.
Un blog bine si congruent scris poate sa vorbeasca pentru tine si sa convinga cititorii ca stii ce spui si ca esti bun la ce faci.
Despre ce ar trebui sa scriu?
Despre tine si despre ce te pasioneaza. Mai exact, despre partea din tine pe care vrei sa o cunosca si altii si despre lucrurile care iti plac.
De cele mai multe ori, lucrurile care ne plac sunt cele pe... mai mult
Sambata, 30 Iunie 2012, ora 00:00