Grupul auto Volkswagen AG a acceptat sa acopere o parte din costurile reconfigurarii sistemului hardware la vehiculele echipate cu motoare diesel, a anuntat luni ministrul german al Transporturilor, Andreas Scheuer.
"Avem un angajament de la Volkswagen pentru reconfigurarea sistemului hardware, costul fiind estimat la 3.000 euro per vehicul. VW va coperi 2.400 de euro din aceasta suma. Acum va trebui sa se ajunga la un acord in coalitia de guvernare privind acoperirea deficitului de finantare de 600 de euro", a explicat Andreas Scheuer, transmite Reuters.
Acesta a adaugat ca partidul sau, Uniunea Crestin-Sociala (CSU), care guverneaza alaturi de Uniunea Crestin-Democrata (CDU) a cancelarului Angela Merkel, nu vrea ca soferii masinilor diesel sa plateasca costuri suplimentare pentru reconfigurarea sistemului hardware la vehiculele echipate cu motoare diesel mai vechi.
Poluarea urbana in multe orase germane este mai ridicata decat prevad normele UE, determinand autoritatile sa gaseasca metode de a reduce poluarea.
Germania s-a angajat ca pana la sfarsitul anului sa actualizeze softul pentru aproximativ 5,3 milioane de masini echipate cu motoare diesel, pentru a reduce emisiile poluante cu pana la 30%.
In februarie, un tribunal german a decis ca orasele din Germania pot interzice circulatia celor mai poluante automobile diesel pe strazile lor. Teama ca aceste interdictii vor fi puse in aplicare a dus la scaderea semnificativa a vanzarilor de autoturisme diesel... mai mult
Luni, 01 Octombrie 2018, ora 15:52
Cancelarul german Angela Merkel sprijina propunerea de a se solicita reconfigurarea sistemului hardware la vehiculele echipate cu motoare diesel mai vechi, pentru a reduce poluarea, a anuntat vineri revista germana Spiegel, fara a cita sursa informatiei.
Merkel a decis in favoarea unei actualizari obligatorii si a cerut ministrului Transporturilor sa elaboreze un proiect de lege care sa permita functionarea masinilor cu norma de poluare Euro 5, pentru a evita restrictiile anuntate deja in unele orase din Germania, transmite Reuters.
Poluarea urbana in multe orase germane este mai ridicata decat prevad normele UE, determinand autoritatile sub presiune sa gaseasca metode de a reduce poluarea.
Germania s-a angajat ca pana la sfarsitul anului sa actualizeze softul la aproximativ 5,3 milioane de masini echipate cu motoare diesel, pentru a reduce emisiile poluante cu pana la 30%.
In februarie, un tribunal german a decis ca orasele din Germania pot interzice circulatia celor mai poluante automobile diesel pe strazile lor. Teama ca aceste interdictii vor fi puse in aplicare a dus la scaderea semnificativa a vanzarilor de autoturisme diesel pe cea mai mare piata auto din Europa.
Industria auto germana, unde lucreaza aproximativ 800.000 de angajati, este afectata de reactia negativa fata de automobilele echipate cu motoare diesel dupa ce, in luna septembrie 2015, Volkswagen a recunoscut ca a utilizat un software pentru a eluda standardele de emisii poluante. Acest... mai mult
Luni, 24 Septembrie 2018, ora 11:29
Ministrul german al Transporturilor, Andreas Scheuer, a cerut producatorilor auto sa-l informeze in privinta modului in care intentioneaza sa finalizeze pana la sfarsitul anului actualizarea softului la motoarele diesel, pentru reducerea emisiilor.
"Solicit de urgenta producatorilor care au promis actualizarea softului la 5,3 milioane de masini sa faca intr-adevar aceasta operatiune pana la sfarsitul anului", a afirmat Scheuer, intr-un interviu acordat, vineri, publicatiei Sueddeutsche Zeitung, transmite Reuters.
Acesta a adaugat: "Au fost rezolvate deja softurile a 2,5 milioane de masini Volkswagen. Pentru alte actualizari voluntare am informat producatorii ca trebuie sa prezinte un plan in care sa precizeze cand va avea loc operatiunea".
Germania s-a angajat ca pana la sfarsitul anului sa actualizeze softul la aproximativ 5,3 milioane de masini echipate cu motoare diesel, pentru a reduce emisiile poluante cu pana la 30%.
"Perioada de timp expira, ii voi crede pe cuvant pe producatori", a declarat ministrul german al Transporturilor.
In februarie, un tribunal german a decis ca orasele din Germania pot interzice circulatia celor mai poluante automobile diesel pe strazile lor. Teama ca aceste interdictii vor fi puse in aplicare a dus la scaderea semnificativa a vanzarilor de autoturisme diesel pe cea mai mare piata auto din Europa.
Industria auto germana, unde lucreaza aproximativ 800.000 de angajati, este afectata de reactia negativa fata de automobilele... mai mult
Vineri, 20 Aprilie 2018, ora 11:25