Jumatate dintre romani sunt dispusi sa faca un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distante mai mari, pentru a cumpara produse romanesti dintr-un supermarket sau hipermarket.
Aceasta este concluzia unui studiu realizat de compania iSense Solutions, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.
Originea romaneasca se numara printre cele mai importante criterii - alaturi de prospetime, gust si varietate - care ii determina pe consumatori sa aleaga un anumit supermarket sau hipermarket.
"Importanta criteriului produs in Romania difera in functie de produs. Astfel, respondentii au ales ouale (56%), carnea (52%), legumele (52%), laptele (51%), fructele (48%), branza (48%), iaurtul (45%), pestele (32%) si conservele (39%) ", afirma Andrei Canda, Managing Partner iSense Solutions.
Potrivit studiului, romanii considera ca supermarketurile/hipermarketurile cu cea mai mare varietate de produse romanesti sunt:
Kaufland (58%), Carrefour (36%), Auchan (34%), Cora (16%), Lidl ...citeste mai departe despre "Romanii vor produse autohtone, dar nu ar renunta nici in ruptul capului la supermarketul favorit" pe Ziare.com