Digitalizarea post-pandemie – Vezi de ce businessul tău are nevoie de o centrală telefonică virtuală în cloud!

Vineri, 18 Februarie 2022, ora 16:28
647 citiri
Digitalizarea post-pandemie – Vezi de ce businessul tău are nevoie de o centrală telefonică virtuală în cloud!
FOTO: dotro.ro

În perioada pandemiei, când birourile s-au închis și angajații au început să lucreze de acasă, a devenit tot mai evidentănecesitatea unei centrale telefonice virtuale în cloud, atât pentru business-urile mari, cât și pentru cele mai mici. Află din acest articol de ce afacerea ta are nevoie de o centrală telefonică virtuală în cloud și care sunt beneficiile digitalizăriipentru compania ta!

De ce businessul tău are nevoie de o centrală telefonică virtuală în cloud?

Telefonia în cloud este tehnologia care îți permite să automatizezi tot ce ține de apelurile telefonice ale companiei tale. Fără să trebuiască să construiești și să administrezi o infrastructură de telefonie, o centrală telefonică virtuală în cloud îți permite să oferi servicii de comunicație în cel mai facil și profesional mod și să le scalezi în funcție de nevoile business-ului tău.

Beneficiile evidente ale unei centrale telefonice în cloud sunt cunoscute:

  • implementare ușoara a sistemului tău de telefonie, fără infrastructură,
  • scalabilitate mai ușoară ca oricând,
  • funcție de transfer apeluri, voicemail, music-on-hold, IVR, înregistrare apeluri, rapoarte și statistici etc.

Totuși, beneficiile unei centrale telefonice virtuale în cloud nu se opresc aici. Află din acest articol avantajele mai puțincunoscute ale unei astfel de tehnologii, avantaje care vor face cu adevărat diferența între compania ta și concurență!

Adevăratele beneficii ale unei centrale telefonice în cloud

Un business se diferențiază de concurență prin serviciile pe care le oferă clienților. Iată cum te ajută o centrală telefonică virtuală în cloud să devii cel mai bun și mai apreciat din nișa ta:

  • poți oferi servicii de telefonie non-stop

Orice apel pierdut înseamnă o oportunitate de business pierdută. Totuși, cu o centrală telefonică în cloud, scapi de grija apelurilor pierdute de la clienți sau potențiali clienți. Cum? Prin posibilitatea de a înregistra mesajele lor atunci cândprogramul de lucru s-a încheiat. În acest mod, vei ști cine te-a sunat, de ce te-a sunat și poți reveni cu un apel în timpul programului de lucru.

  • îți extinzi foarte ușor afacerea cu serviciile de telefonie în cloud

Orice companie, indiferent de mărimea ei, își poate extinde portofoliul de clienți oriunde în lume. Suntem în era digitalizării, așa încât te poți extinde ușor și rapid spre clienții din orice țară și orice oraș dorești. Este complicat să lucrezi cu o infrastructură care să îți permită linii telefonice și agenți în fiecare țară sau în fiecare oraș. Este însă foarte simplu săîți muți serviciile de telefonie în cloud și, cu un singur număr afișat pe website-ul tău, să direcționezi apelurile în funcțiede limba dorită sau în funcție de necesitățile specifice afacerii tale.

  • oferi servicii impecabile chiar și în cele mai aglomerate perioade

Indiferent de volumul apelurilor pe care le primești de la clienții tăi, o centrală telefonică virtuală în cloud nu te va dezamăgi niciodată. Sistemul IVR funcționează ca un recepționist virtual care direcționează fiecare apel în parte spre departamentul sau spre agentul responsabil, fără erori umane și fără frustrare din partea clienților atunci când sunt transferați haotic de la un agent la altul.

  • ai angajați mai fericiți

Atunci când agenții tăi pot lucra din orice loc, vei observa că sunt mai fericiți, iar productivitatea lor crește. Ce înseamnăacest lucru pentru tine? O prezență de business mult mai plăcută în fața clienților și, desigur, profit în creștere.

  • poți monitoriza constant activitatea agenților

Prin funcția de înregistrare a apelurilor, poți monitoriza atent fiecare apel și fiecare agent, pentru a te asigura că serviciile oferite clienților sunt într-adevăr de top. Și nu trebuie să faci asta stând efectiv în spatele agentului, ci folosind tehnologia oferită de o centrală telefonică în cloud!

  • economisești timp și îți impresionezi clienții

Cu o centrală telefonică în cloud, este foarte simplu să automatizezi cu un CRM baza ta de clienți, așa încât, la fiecare apel, agentul să primească un pop-up cu datele acelui client și detalii despre serviciile sau produsele achiziționate de acesta. În acest mod, este economisit timpul de a căuta manual aceste informații, durata apelului este scurtată și, în plus, îți impresionezi clienții cu nivelul de profesionalism al companiei tale.

Fii competitiv în era post-pandemie cu SmartPBX de la DOTRO!

Pandemia a accelerat adoptarea sistemelor virtuale de telefonie în cloud, iar acesta este un trend care nu va scădea. Companiile mici, medii și mari beneficiază de avantajele SmartPBX de la DOTRO chiar acum. Vrei să îți ridici business-ul la următorul nivel? Alege o soluție perfectă de telefonie în cloud, personalizată pe nevoile specifice ale companiei tale. Îți recomandăm centralele telefonice virtuale în cloud de la Dotro, prima companie de telecomunicații din România ce nu impune o perioadă minimă contractuală.

Gestionarea bugetului, un element cheie în jocurile de casino online
Gestionarea bugetului, un element cheie în jocurile de casino online
Gestionarea bugetului reprezintă un element cheie atunci când dorești să te distrezi responsabil la casino online. Această activitate recreațională implică și riscuri, astfel că este bine...
Beneficiile relaxării la un centru SPA
Beneficiile relaxării la un centru SPA
O vizită la un centru SPA poate fi o modalitate excelentă de a te relaxa, de a te reîncărca și de a-ți îmbunătăți starea de bine. Iată doar câteva dintre beneficiile pe care le poți...
#centrala telefonica, #centrala telefonica cloud, #companii , #Stiri Companii