Ce sunt şi cum se fac anvelopele reconstruite. Top 5 mituri despre acest tip de cauciucuri

Luni, 20 Martie 2023, ora 06:37
131 citiri
Ce sunt şi cum se fac anvelopele reconstruite. Top 5 mituri despre acest tip de cauciucuri
Tehnologia de reconstruire a anvelopelor evoluează foarte rapid FOTO / Pixabay

Pe piaţă există o paletă variată de modele de anvelope care se pot folosi pentru anumite tipuri de maşini, care sunt construite pentru iarnă sau pentru vară ori pentru diverse specificaţii tehnice.

De aceea, pentru un drum liniştit şi siguranţă în trafic este important să iei cele mai bune decizii atunci când cumperi anvelopele potrivite pentru autoturismul tău.

Spre exemplu, poate nu ştiai dar poţi opta pentru anvelopele reconstruite și poți să te bucuri de diverse tipuri de avantaje. Acestea "vin la pachet cu o garanție care îţi asigură investiția făcută. Vei putea să folosești de fiecare dată cu plăcere şi încredere anvelopele reconstruite, având siguranța ca ele sunt garantate pe mai mulți ani.

Se pot cumpăra multiple modele de astfel de anvelope, realizate pentru autoturism, 4×4, camionete si camioane", au explicat într-o analiză specialiștii de la autovit.ro.

Cum anume se fac anvelopele reconstruite şi care sunt principalele beneficii

1. Procesul de reconstruire al unei anvelope începe cu îndepărtarea cauciucului exterior păstrând doar structura intactă și continuând fluxul inițial în construirea unei anvelope noi.

Pentru a realiza cauciucuri reconstruite este necesară utilizarea anvelopelor doar cu profilul uzat și cu structura intactă. După ce trece de verificare, anvelopa se rașchetează până la îndepărtarea totală a cauciucului exterior.

Acest prim pas aduce carcasa pregătită în forma iniţială şi respectă același flux pentru construirea unei anvelope noi.

Carcasei i se va aplica același strat de cauciuc superior ca în cazul anvelopelor noi de calitate premium

Odată ce carcasa este pregătită în forma inițială, se utilizează materie primă de cea mai bună calitate pentru a obţine o aderenţă maximă și totodată o rezistenţă la km parcurşi.

După aplicarea cauciucului plastic pe exterior anvelopa se introduce în presa cu matriță pe dimensiunea și modelul dorit la o temperatură de 155 de grade și după timpul de vulcanizare ea devine elastica, iar după o verificare amănunțită conform fluxului tehnologic poate să fie utilizată.

Practic, pentru a produce anvelope reconstruite trebuie să ai același flux tehnologic, prese și matrițe pentru fiecare model în parte exact ca și la producția inițială de anvelope noi.

3. Regula este ca o anvelopă să fie reconstruită o singură dată chiar dacă structura permite ...citeste mai departe despre "Ce sunt şi cum se fac anvelopele reconstruite. Top 5 mituri despre acest tip de cauciucuri" pe Ziare.com

„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
Opt din zece români preferă să cumpere online pentru a câștiga timp, peste media din Uniunea Europeană, într-o țară profund divizată între urban și rural, între adopție foarte...
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american
Crizele multiple anunțate de către Nouriel Roubini, cunoscutul economist din Statele Unite, au lovit lumea după ce războaiele din Ucraina și Israel, precum și blocarea traficului maritim din...
#anvelope, #pret, #autovit ro, #service, #petrol, #economii , #Stiri Auto