Vodafone vrea sa isi dubleze reteaua de magazine in franciza pana in aprilie

Miercuri, 26 Februarie 2014, ora 15:00
1937 citiri
Vodafone vrea sa isi dubleze reteaua de magazine in franciza pana in aprilie

Vodafone Romania cauta parteneri cu un capital de pornire de peste 10.000 de euro pentru a-si extinde reteaua de magazine in franciza de la 19 la 50 unitati in urmatoarele doua luni, proces care va continua pana la finele anului, a anuntat miercuri operatorul de telefonie mobila.

In prezent, Vodafone are 19 magazine in franciza in Bucuresti, Iasi, Cluj, Arad, Falticeni, Piatra Neamt, Medias, Sighisoara, Bistrita, Viseul de Sus, Zalau, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil si Targu Mures.

Numarul magazinelor in franciza va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni

"Numarul acestora va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni, si va continua sa creasca pe parcursul intregului an", se arata intr-un comunicat al Vodafone.

Potrivit operatorului, magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine si calitate a serviciilor ca si magazinele Vodafone.

Partenerii au avea acces la know-how-ul, sistemele si aplicatiile Vodafone, precum si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.

"Prin acest program oferim partenerilor de franciza un business la cheie sub brandul Vodafone. (...) Ne dorim sa construim acest model de business alaturi de antreprenori locali cu (...) experienta in domeniu, orientati spre rezultate, care au calitati demonstrate de conducere. Acestia trebuie sa dispuna de o baza de capital personal si sa-si doreasca sa dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone", a declarat directorul de vanzari indirecte al Vodafone Romania, Alexandru Baloi.

Activitatea noului program este reglementata printr-un contract de franciza intre Vodafone si partener.

Taxa de franciza variaza intre 2.500 si 15.000 de euro

La intrarea in acest model de business, se percepe o taxa de franciza care variaza intre 2.500 si 15.000 de euro, in functie de factori precum tipul locatiei, suprafata, zona geografica si nivelul de investitii necesar amenajarii si echiparii spatiului comercial.

In plus, potentialul partener trebuie sa dispuna de un capital de investitie care porneste de la 10.000 de euro, care acopera garantia aferenta liniei de credit comercial si rulajul din primele doua luni de activitate.

Vodafone Romania este al doilea jucator local de telefonie mobila dupa numarul de clienti si cifra de afaceri.

Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum intretine Romania inflatia? Aceasta este alimentata de o „super avalansa de tichete", precum cele pentru profesori, pentru mamici, pe langa cresterile de taxe din ultima perioada, potrivit...
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Producătorii chinezi își prezintă cele mai noi modele la Auto China, care a început joi, 25 aprilie, la Beijing. O "cursă pe viață și pe moarte" a început să se desfășoare pe cea...
#vodafone romania, #vodafone magazine, #franciza vodafone , #stiri Vodafone Romania