Romania nu are o imagine distincta ca brand de tara

Marti, 10 Noiembrie 2009, ora 13:11
2285 citiri
Romania nu are o imagine distincta ca brand de tara

Romania nu are o imagine distincta ca brand de tara si ocupa locul 81 din 102 de state in raportul Country Brand Index (CBI) pentru 2009 al companiei FutureBrand. 

"Romania este nedezvoltata ca brand.

Locuitorii din alte colturi ale lumii cunosc Romania foarte putin, iar profilul tarii nu este distinct", se arata in raportul CBI, preluat de Mediafax, care cuantifica imaginea unei tari in functie de 29 de criterii, de la istorie la mediul de afaceri si situatia economica.

Capitolele la care Romania se regaseste in prima jumatate a clasamentelor sunt "mediul natural" (locul 19), "istorie" (44), "tehnologie de varf" (45), "puterea de cumparare" (45), respectiv "standardul de viata" (47).

In studiul CBI din 2008, Romania a ocupat locul 76 din 78 de tari analizate.

Pe primul loc in clasamentul CBI de anul acesta se situeaza Statele Unite, urmate de Canada, Australia, Noua Zeelanda si Franta. 

Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Mai mulți analiști economici din Statele Unite trag un semnal de alarmă cu privire la performanța financiară reală a companiilor americane listate pe bursă. Ei susțin că practic nu a...
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
#romania, # imagine, # brand, # tara , #Stiri Turism