Miercuri, 14 Octombrie 2009, ora 11:41
1165 citiri
In Romania inca nu exista o piata stabila care sa inglobeze si sa ierarhizeze foarte bine hotelurile. Aceasta piata este inca in formare. Rolul furnizorilor, in acest context, este de a forma piata, de a crea necesitatea si cerinta. Daca anul 2008 a fost unul de top in vanzarile produselor cosmetice pentru hoteluri, in 2009 firmele distribuitoare sunt in declin, a declarat Mihaela Nicolae, director vanzari Sales Factory.
Vezi interviul integral pe 3idei.ro
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Meta, în colaborare cu Misinformation Combat Alliance (MCA), a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor generate prin inteligență...
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile, prin introducerea unei caracteristici îmbunătățite de „partajare audio”....