Cum isi mai rasfata hotelurile clientii pe timp de criza

Miercuri, 14 Octombrie 2009, ora 11:41
1165 citiri
Cum isi mai rasfata hotelurile clientii pe timp de criza

In Romania inca nu exista o piata stabila care sa inglobeze si sa ierarhizeze foarte bine hotelurile. Aceasta piata este inca in formare. Rolul furnizorilor, in acest context, este de a forma piata, de a crea necesitatea si cerinta. Daca anul 2008 a fost unul de top in vanzarile produselor cosmetice pentru hoteluri, in 2009 firmele distribuitoare sunt in declin, a declarat Mihaela Nicolae, director vanzari Sales Factory.

Vezi interviul integral pe 3idei.ro

Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta, în colaborare cu Misinformation Combat Alliance (MCA), a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor generate prin inteligență...
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile, prin introducerea unei caracteristici îmbunătățite de „partajare audio”....
#furnizori, #hoteluri, #vanzari , #Hoteluri