Marti, 01 Septembrie 2009, ora 12:37
1088 citiri
“Procentul profitabilitatii din publicitate era cu 40% mai mare fata de anul acesta. Acum, a scazut nu doar interesul antreprenorilor de a-si publiciza propriile firme si produse, ci si al receptorului de a primi mesajele, datorita grijii pentru ziua de maine” a declarat Nelu Todireanu, General Manager Promo Bucovina Image.
Vezi mai multe detalii pe 3idei.ro
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Un antreprenor de succes este un antreprenor atent la detalii, care prețuiește calitatea mai mult ca orice în businessul său și care învață de fiecare dată ceva nou, indiferent că se...
Apple a lansat oficial în Statele Unite, pe 2 februarie, primul său headset de realitate mixtă, Apple Vision Pro. Acesta vine cu o ofertă bogată de peste 600 de aplicații și jocuri special...