Nestle Romania are asteptari mari de la 2013: Ramanerea pe profit si afaceri de 161 milioane de euro

Vineri, 15 Noiembrie 2013, ora 16:40
1988 citiri
Nestle Romania are asteptari mari de la 2013: Ramanerea pe profit si afaceri de 161 milioane de euro

Nestle Romania estimeaza ca va incheia 2013 cu o cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut, de 718 milioane lei (161 milioane de euro), si ramanerea pe profit, a declarat directorul general al companiei de bunuri de larg consum, Herve de Froment, care arata ca principalul obiectiv este revenirea pe crestere.

"La inceputul anilor 2000 cresterile erau de doua cifre pentru noi toti, iar dupa 2008, odata cu venirea crizei, ratele au inceput sa scada. Lucrurile s-au schimbat si trebuie sa ne adaptam. In acest an, daca suntem la acelasi nivel, si asta este targetul nostru, vom fi multumiti. In termeni de profit, vom ramane in zona pozitiva", a aratat de Froment.

La nivelul primului semestru al acestui an, compania a avut o cifra de afaceri de 352 milioane lei si un profit de 3,5 milioane lei. Anul trecut compania a raportat o cifra de afaceri de 718 milioane lei, in crestere cu 8% comparativ cu anul anterior, si trecerea pe profit, de 5,5 milioane lei, dupa mai multi ani in care a inregistrat pierderi.

Oficialul Nestle Romania a adaugat ca obiectivele principale ale companiei sunt reintoarcerea pe crestere si o activitate echilibrata, si s-a aratat optimist in ceea ce priveste perspectivele de crestere ale companiei.

"Vom creste mai accelerat pe unele categorii si mai putin accelerat pe altele. Ramanem optimisti, pentru ca sunt oportunitati. Trebuie sa creasca puterea de cumparare pentru ca asa va veni cresterea. Vrem sa castigam cota de piata. Vom reveni pe crestere cat de curand", a aratat de Froment.

Referitor la posibilitatile de crestere a puterii de cumparare, seful companiei a mentionat majorarea venitului net si scaderea inflatiei.

Portofoliul Nestle Romania cuprinde cereale pentru micul dejun si batoane de cereale, bauturi calde, divizia Nestle Professional, dulciuri, inghetata, produse culinare, produse pentru sugari si hrana pentru animale. Inafara segmentului de bauturi calde (Nescafe, Nesquick) care reprezinta 26% din business, celelalte categorii de produse au un aport intre 7% si 12%.

"Nu avem o categorie dominanta, avem un portofoliu echilibrat. Cele mai multe dintre branduri sunt lideri pe categoriile lor", a spus seful Nestle Romania.

El a adaugat ca sunt segmente care au inregistrat cresteri, precum mancarea pentru animalele de companie, dulciurile, cerealele, produsele culinare, dar si segmente care scad, precum inghetata sau cafeaua solubila.

Nestle a intrat pe piata romaneasca in 1995, in 2000 a cumparat fabrica de napolitane Joe de la Timisoara, unde ambaleaza si cafeaua solubila Nescafe, iar in 2006 a achizitionat Delta Ice Cream, care avea o unitate de productie langa Bucuresti. In 2008, compania a transferat productia in Bulgaria.

"Am investit in Romania si vom continua sa investim, sa ne imbunatatim fabrica. (...) Exportam napolitanele Joe in circa cinci state. In Grecia si Bulgaria merg foarte bine. Am putea avea planuri pentru viitor (de crestere a exporturilor - n.r.)", a mai spus de Froment.

YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a introdus recent un nou tip de reclame, numite „Pause Ads”, care se declanșează în momentul în care utilizatorii pun pauză videoclipului pe care îl urmăresc. Noua abordare...
Vești proaste pentru iubitorii de cafea. Prețurile vor continua să crească: ”Dacă seceta persistă, nu vom avea boabe de vândut”
Vești proaste pentru iubitorii de cafea. Prețurile vor continua să crească: ”Dacă seceta persistă, nu vom avea boabe de vândut”
Preţurile la cafea îşi vor continua ascensiunea meteorică, în condiţiile în care vremea nefavorabilă, şi mai ales decizia cultivatorilor din Vietnam de a mai aştepta înainte de a-şi...
#cifra afaceri Nestle Romania, #profit Nestle Romania, #produse Nestle , #Cifra de afaceri