Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Televiziunea se teme de Facebook Watch

Televiziunea se teme de Facebook Watch
La IBC Amsterdam, cel mai mare targ de tehnologie media din Europa, Facebook seamana frica.

Puternica furtuna care s-a abatut asupra Amsterdamului a afectat starea de spirit a participantilor la editia IBC de anul acesta. Senzatia s-ar putea sa dainuie si dupa festivitatea de deschidere.

Directorul de produs de la Facebook, Daniel Danker, este unul dintre profesionistii care seamana frica in randul traditionalistilor.

Din luna august, Facebook USA a inaugurat propria platforma pentru spectacole si aparitii live: Facebook Watch - care ingusteaza mult plaja de actiune a actorilor deja consacrati.

Posturile media traditionale trebuie deja sa faca fata concurentei tot mai aprige venite din partea YouTube, Netflix si Amazon. Si nu mai este pentru nimeni un secret ca si Apple va lansa in curand un produs propriu pe aceasta nisa.

Amenintarea este evidenta pentru producatorii TV: Facebook are peste doua miliarde de utilizatori, din care peste un miliard acceseaza zilnic platforma sau viziteaza cel putin o data pe luna unul din nenumaratele grupuri formate aici - informatiile fiind furnizate chiar de gigantul american.

Puterea distribuirii de continut

Fara indoiala ca cel mai de succes produs este reprezentat de clipurile video: "40% din videourile accesate pe Facebook provin din distribuire, din share", a dezvaluit Danker. Mai ales in grupurile formate pe Facebook, videoclipurile sunt extrem de apreciate.

Numeroasele live-videouri realizate in timpul uraganului Irma sustin aceste constatari. Concluzia lui Danker: "Filmarile live sunt directe, autentice si credibile. Ceea ce le si garanteaza un succes atat de mare."

Facebook Watch mizeaza complet pe personalizare. Utilizatorului i se recomanda spectacole si transmisiuni live pe baza accesarilor sale virtuale, dar si a recomandarilor facute de prieteni, familie sau membrii grupului din care face parte.

Pentru toate acestea, Facebook foloseste puterea algoritmilor. Indiferent de ce acceseaza prietenii, comenteaza sau recomanda - algoritmul nu rateaza nimic.

Toate aceste date formeaza baza unui continut personalizat. Platforma urmareste de fapt identificarea a cat mai multi "prieteni Facebook" - indiferent unde se gasesc - si motivarea lor pentru a consuma impreuna produse video. Indiferent daca se afla in fata unui smartphone, a unei tablete, langa un computer sau la un televizor smart.

In locul televiziunii lineare, lumea se va aduna in jurul focului de tabara intretinut de Facebo... citeste mai departe despre "Televiziunea se teme de Facebook Watch" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1492 ori