Conferinta Internationala Marketing in Direct: Cine vine anul asta

Luni, 10 Septembrie 2012, ora 10:59
2135 citiri
Conferinta Internationala Marketing in Direct: Cine vine anul asta

Salveaza-ti in agenda data de 26 septembrie, cand are loc la Clubul Diplomatic Bucuresti a patra editie a Conferintei Internationale Marketing in Direct (MID) cu tema "The connected direct marketer".

Daca in editia trecuta s-a discutat despre consumul responsabil de "E"-uri in retetele de comunicare si strategiile de marketing, anul acesta vei interactiona cu specialisti care iti vor povesti despre omul de marketing interconectat cu toate mediile si legatura virtuala / fizica cu consumatorul.

Cei 17 speakeri invitati la MID anul acesta iti vor spune cum sa ramai "connected" chiar si atunci cand ti se pare ca tehnologia se metamorfozeaza prea repede in jurul tau: Marc Borgers (fondator si membru onorific al Asociatiei olandeze de email, partener in Borgers&Straathof - Amsterdam), Chris Arnold (co-fondator Creative Orchestra Agency - Londra), Alexandru Israil (Guerrilla Marketing Master Trainer), Bogdan Nedelcov (Mailagent).

Mai vin: Bogdan Mihalascu (speaker motivational), Bogdan Nitu (Webstyler), Cosmin Lacatusu (Create Direct), Constantin "Noro" Ferseta (GM Ferseta e-Consulting Cabinet), Cristian China-Birta (blogger, alias Chinezu), Florin Mindirigiu (GM ABplus Events), Liviu Pandrea (Netopia), Loredana Caradimu (New Business & Strategy Director, Ogilvy Group), Lucian Despoiu (Kondiment), Marius Deak (Green Pixel), Paul Cristian Stefanescu (Brand4Brands), Radu Ionescu (Kinecto) si Rares Rusu (Google).

Intr-o lume in care ideile stralucite pot aparea din orice directie, conexiunile cu oameni vizionari de pretutindeni sunt mai importante ca niciodata. Am putea fi tentati sa credem ca numarul cunoscutilor si teancul de carti de vizita colectionat este secretul unui marketer de succes; insa profunzimea si autenticitatea relatiilor pe care le-ai construit si dezvoltat in timp sunt de fapt cheia care iti permite accesul intr-o lume a ideilor inovatoare, aplicabile si fezabile in campaniile tale de marketing.

O minte deschisa, setata atat pe a livra, cat si pe a primi mesaje, este o conditie "sine qua non" in marketing. Blogurile, Twitter, LinkedIn, Google Plus, Facebook, Messenger sau Skype sunt instrumente revolutionare, care te ajuta sa intelegi si comunici cu publicul tinta. Insa la MID vei afla si capcanele din spatele social media.

Conferinta Internationala "Marketing in Direct" este singurul eveniment din Romania dedicat comunicarii directe si locul de intalnire al specialistilor in marketing-comunicare.

Evenimentul ofera marketerilor idei si strategii cu aplicabilitate imediata si aduce un plus de valoare prin actiuni de marketing abordate din perspectiva Marketingului Direct. In acelasi timp, este o sursa de cunoastere, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, oferind participantilor continut real si informatii actuale.

Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum intretine Romania inflatia? Aceasta este alimentata de o „super avalansa de tichete", precum cele pentru profesori, pentru mamici, pe langa cresterile de taxe din ultima perioada, potrivit...
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Producătorii chinezi își prezintă cele mai noi modele la Auto China, care a început joi, 25 aprilie, la Beijing. O "cursă pe viață și pe moarte" a început să se desfășoare pe cea...
#conferinta marketing, #Conferinta Internationala Marketing in Direct, #social media solutii marketing , #Stiri Media