Televiziunea Mediaset Italia, parte a grupului Mediaset controlat de Silvio Berlusconi, a fost lansata oficial in Romania, vineri seara, in cadrul unui eveniment organizat la Bucuresti, la care a fost prezentata strategia companiei de media italiene pe piata audiovizualului romanesc.
Planurile companiei Mediaset pe piata din Romania au fost prezentate de Paola de Santiago Haas, Project Manager la Mediaset Distribution, si de Serena Petrecca, International Marketing Manager la Mediaset Italia. La evenimentul organizat de compania Chello Networks, care detine drepturile de distributie a televiziunii Mediaset Italia in Romania, au participat si reprezentanti ai societatilor de cablu din Bucuresti si din tara.
"In urma cu trei ani am decis sa lansam Mediaset Italia, o televiziune internationala, dedicata celor aproximativ 60 de milioane de italieni din intreaga lume, dar si telespectatorilor interesati de tara noastra", a spus Paola de Santiago Haas.
Ea a precizat ca Mediaset Italia reuneste cele mai importante programe difuzate de trei dintre televiziunile principale ale grupului lui Silvio Berlusconi - Canale 5, Italia 1 si Rete 4 -, care emit in prezent in Italia.
Astfel, programul televiziunii Mediaset Italia cuprinde: divertisment (31,4%), stiri mondene (soft news) (26,2%), stiri (hard news) (4,5%), programe de tip drama (23,3%), telenovele (7,3%), programe culturale (2,7%) si programe de colectie (2,9%).
Programele difuzate de Mediaset Italia sunt in limba italiana, nefiind subtitrate sau dublate intrucat majoritatea sunt transmise live, a explicat Paola de Santiago Haas.