Pro TV a fost lider de audienta vineri seara, cand a avut loc debutul celui de-al 13-lea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine".
In minutul de aur al emisiunii, 22.13, peste 2,5 milioane de romani se uitau la Pro TV, iar pe publicul comercial din mediul urban televiziunea inregistra un rating de 16,8 puncte si o cota de piata de 37,9%.
Intre 20.30 si 01.06, atunci cand a fost difuzata emisiunea, Pro TV a obtinut, in medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 9,8 puncte de rating si 27,2% cota de piata, de aproape doua ori mai mult decat Antena 1, clasata pe locul al II-lea, cu 5,1 puncte de rating si 14,1 procente din cota de piata.
Compania ProTV S.A, liderul pietei de televiziune din Romania, a raportat pentru prima jumatate a acestui an o cifra de afaceri de 67,5 milioane de dolari, cu un profit operational de 7 milioane de dolari.
Grupul CME, care detine Pro TV, este o companie listata pe piata bursiera americana Nasdaq si care are operatiuni in Europa Centrala si de Est. Grupul a raportat o cifra de afaceri de 378 milioane de dolari pentru semestrul intai, cu un profit operational (OIBDA) de 61,2 milioane de dolari.