From the top: Cum sa fii lider, in publicitate

Luni, 13 Aprilie 2009, ora 18:59
1585 citiri
From the top: Cum sa fii lider, in publicitate

Conteaza foarte mult oamenii dar ai nevoie si de metode de lucru, pentru a obtine un rezultat previzibil. In agentie e ca in fotbal: o echipa de vedete in care oricare ar putea da gol din orice pozitie are nevoie de scheme de atac. NU de fiecare data o colectie de oameni valorosi scot un produs genial, a declarat Teddy Dumitrescu, CEO Publicis, in cadrul emisiunii From the Top.

Parerile sunt insa impartite:

"A conduce inseamna a urmari, a sta la spatele fiecaruia si a-l urmari daca ceea ce cer se si face", crede Calin Diaconu, Administrator Babel Communications.

"Trebuie sa fiu un exemplu. Daca rog pe cineva sa faca un lucru, trebuie ca eu sa-l fi facut deja", considera radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.

Afla mai multe despre viziunile liderilor din advertising-ul romanesc, urmarind emisiunea From the Top, pe Biztube.ro.

Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta, în colaborare cu Misinformation Combat Alliance (MCA), a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor generate prin inteligență...
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile, prin introducerea unei caracteristici îmbunătățite de „partajare audio”....
#advertising, #conduce, #exemplu, #lider, #publicitate , #Lideri