Joi, 06 August 2009, ora 09:20
2924 citiri
Agentiile imobiliare romanesti imprumuta modelul pachetelor de criza aparute pe piata mondiala si isi premiaza clientii cu cate o masina, pentru fiecare apartament cumparat.
Desi promotia agentiei imobiliare poate parea inedita in Romania, pachetele casa plus masina au devenit foarte obisnuite in Occident, in ultima perioada, pe fondul crizei economice care a taiat vanzarile de apartamente si masini in intreaga lume.
In Statele Unite, agentiile imobiliare le ofera clientilor
automobile de lux, pentru cumpararea proprietatilor scumpe, de cateva milioane de dolari.
O alta oferta similara a aparut in Marea Britanie, unde pentru un iaht de un milion de euro, cumparatorul primeste gratuit un
Bentley Continental GT Coupe, in valoare de cel putin 200.000 de euro.
Piata autohtona pastreaza totusi proportiile, cu ofertele de tipul garsoniera-Spark, insa demonstreaza in acelasi timp ca stie sa se adapteze la noile cerinte ale consumatorului de criza.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Diversitatea informațiilor și situațiile complexe fac ca unele întâlniri de afaceri să fie solicitante. Lucrurile se pot complica, iar tu ești mai puțin concentrat pe rezultatul final. De...
Un apartament din Cluj, scos la închiriat în categoria ”lux”, este promovat de proprietari în ciuda unor aspecte ce denotă neglijență crasă.
O agenție a postat un anunț cu un...