Liloo - povestea unui business de succes in industria vestimentara pentru copii

Marti, 26 Iunie 2018, ora 12:58
2488 citiri
Liloo - povestea unui business de succes in industria vestimentara pentru copii

Industria vestimentara pentru copii - pe cat de infloritoare, pe atat de competitiva. Intr-o piata cu aproape 1000 de business-uri inregistrate in acest domeniu, cum reuseste un brand autohton nu doar sa supravietuiasca, ci sa faca si profit?

Pentru a afla mai multe pe aceasta tema, am stat de vorba cu Alex Onciu, un antreprenor din judetul Prahova, care a reusit performanta de a crea un brand de succes intr-o piata aproape de suprasaturatie si anume Liloo.ro.

Cum a luat nastere brandul Liloo?

Alex Onciu: In primul rand, Liloo reprezinta o afacere de familie, in care am pus foarte mult suflet si care a pornit de la dorinta de a oferi produse de calitate superioara, la preturi mai accesibile fata de ce este existent pe piata la ora actuala.

Am pus bazele acestui magazin online in anul 2012 si ne bucuram enorm ca popularitatea noastra a crescut cu fiecare an de la infiintare si ca avem atat de multi clienti multumiti. Acest lucru ne ajuta sa continuam in ceea ce facem si sa ne imbunatatim constant.

Ce cifra de afaceri a inregistrat acest brand in anul 2017?

Alex Onciu: In prezent, avem o capacitate de productie de aproximativ 800 de produse pe zi, lucru care ne-a adus o cifra de afaceri de 400.000 Lei in anul 2017. De asemenea, preconizam ca in anul 2018 brandul Liloo va ajunge la o cifra de afaceri de 750.000 Lei, o crestere cu aproape 50% fata de anul trecut.

Prin ce se diferentiaza brandul Liloo de competitorii sai?

Alex Onciu: Pentru a ne putea diferentia de competitori si pentru a oferi clientilor nostri exact ceea ce isi doresc, a fost nevoie de o intelegere mult mai buna a publicului tinta si a nevoilor sale si anume, copilasii. Greseala pe care multi antreprenori o fac este sa priveasca lucrurile la nivel superficial, statistic, iar acest lucru nu este deloc in beneficiul lor, deoarece nu reusesc sa vada dincolo de cifre si sa identifice nevoile reale ale publicului tinta.

De aceea, noi, cei de la Liloo, am vrut sa privim mai departe de cifre si sa vedem care sunt, cu adevarat, cerintele clientilor de la astfel de produse si cum putem face sa le oferim ceea ce isi doresc. Atunci ne-am dat seama ca, mai presus de renumele brandului sau de design, clientii isi doresc de la un producator de haine pentru copii articole vestimentare create in Romania, din materiale de calitate, confortabile, comercializate la preturi accesibile. Ceea ce am si facut.

Mai mult decat atat, am inteles faptul ca cei care cumpara astfel de produse sunt, intr-o proportie covarsitoare, parinti, ceea ce inseamna ca nu au foarte mult timp liber la dispozitie, tocmai din acest motiv, am pus bazele magazinului online Liloo.ro. In acest fel, am reusit sa oferim clientilor nostri ceea ce isi doresc: haine de calitate, dar si economie de timp si resurse materiale. Si nu in ultimul rand, oferim transport gratuit pentru toate comenzile ce depasesc 100 de Lei, lucru foarte apreciat de catre cumparatorii nostri.

Ce planuri de viitor exista in privinta brandului Liloo?

Alex Onciu: Pe termen mediu, ne intereseaza diversificarea gamei de produse. Pe termen lung, ne propunem eficientizarea procesului de productie, dar si patrunderea pe un nou segment de piata, prin introducerea unui nou brand dedicat produselor premium, materiale bio, design select si modele in serie limitata.

Câți bani scot din buzunare pofticioșii pentru primele cireșe. „E un moft ăsta. O jumătate de kilogram probabil că mi-aș permite”
Câți bani scot din buzunare pofticioșii pentru primele cireșe. „E un moft ăsta. O jumătate de kilogram probabil că mi-aș permite”
Pe unele tarabe din piețe se vând acum și cireșe, iar un kilogram se vinde cu 150 de lei. Fructele sunt aduse din Turcia și Grecia, iar comercianții spun că, de fapt, prețul de...
HMD a lansat smartphone-uri la prețuri sub 800 RON. Cu ce specificații vin
HMD a lansat smartphone-uri la prețuri sub 800 RON. Cu ce specificații vin
HMD a lansat recent trei noi smartphone-uri sub marca proprie: HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ și HMD Pulse. În cadrul unei întâlniri online care a avut loc pe 17 aprilie, Adam Ferguson,...
#Liloo haine copii , #Afaceri de succes