Bancile trebuie sa investeasca in pregatirea continua a personalului, sa acorde o atentie speciala angajatilor de la ghiseu, care intra in contact direct cu clientii, sa renunte la aroganta si sa manifeste bunavointa fata de clienti, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, Mugur Isarescu.
"Sa reinvestiti in trainingul personalului. Europa se misca foarte repede, iar noi nu putem sa trecem pe langa ea, pentru ca suntem in Europa.
Retezarea arogantei! Cam asta percepe publicul, si nu este vorba doar de Romania. Dialogul permanent cu clientul si cu societatea mi se par lucruri esentiale si tin de standardele etice. (...)
Benevolenta! Trebuie sa arati ca esti binevoitor, sa explici, deci tupeismul trebuie exclus. Omul de la ghiseu, pentru ca el intra in contact cu clientul, ca daca e supraincarcat si obosit...", a recomandat, joi, Isarescu bancherilor in cadrul "Banking Compliance Summit".
Potrivit acestuia, banca trebuie sa isi recapete demnitatea si sa recastige ...citeste mai departe despre "Isarescu, mesaj pentru bancheri: Retezati aroganta! Tupeismul trebuie exclus!" pe Ziare.com