Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Clientii ING, lasati fara bani: Ce s-a intamplat, cum explica banca si cand rezolva problema

Clientii ING, lasati fara bani: Ce s-a intamplat, cum explica banca si cand rezolva problema

Mai multi clienti ING s-au trezit luni fara bani pe card, iar cand si-au interogat conturile au observat ca pe anumite tranzactii le fusesera luati banii de doua ori.

Dincolo de situatia de a nu avea acces la propriile fonduri, principala critica ce este adusa bancii este legata de comunicare. Oamenii au aflat fie cand au fost fata in fata cu contul si au vazut alta suma decat se asteptau, fie de la prieteni sau din presa.

Afla mai multe despre situatiile semnalate de clienti: Spun ca vor face sesizari la ANPC

Contactati de Ziare.com, reprezentantii ING au spus ca, odata identificata problema, prioritatea a fost rezolvarea ei.

"Situatia a fost identificata recent si imediat ce a fost identificata am intrat in legatura prin canalele noastre cu clientii si ei cu noi. Da, am scris pe Facebook in comentarii", ne-a declarat Silvia Jalea, reprezentant al biroului de presa al ING Romania.

Intrebata cum au fost informati cei care nu au comentat pe Facebook sau nu au sunat direct la banca, Silvia Jalea a raspuns: "Important era sa stim exact de unde vine situatia si care este termenul de solutionare si ne asiguram clientii ca pe parcursul zilei de azi sumele vor fi restituite si urmeaza sa facem aceasta informare".

In ce priveste tranzactiile afectate, este vorba de toate care au fost procesate in cursul zilei de luni.

"A fost o eroare operationala in sensul in care o parte din fisierele de tranzactii au fost dublate", a spus oficialul.

Am vrut sa stim daca au fost afectate si tranzactiile planificate, cum ar fi rate la banci, plati de facturi.

"Nu tine neaparat de tipul de tranzactie, fie ca este ATM, fie ca este plata la comerciant, e vorba de fisierul in care tranzactiile au fost incarcate. Nu e vorba de o linie. Acum se returneaza in timp ce vorbim banii clientilor si credem ca pana la finalul zilei vor fi restituite toate sumele.

Ne pare rau pentru situatie si cu multi dintre clienti am fost in dialog in aceste aproape doua ore. Din momentul in care am identificat situatia, am inceput sa procesam restituirea sumelor catre clienti", a mai spus purtatorul de cuvant al ING Romania.

UPDATE 17:33 - Banca nu a mai remis un comunicat, asa cum anuntase, si a ales sa transmita un mesaj clientilor prin intermediul aplicatiei de plati online. Astfel, in momentul in care o acceseaza, clientii citesc urmatorul mesaj: "In urma incidentului de azi corectam de zor tranzactiile dublate. Pana maine totul va reveni la normal, multumim pentru inte ...citeste mai departe despre "Clientii ING, lasati fara bani: Ce s-a intamplat, cum explica banca si cand rezolva problema" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1719 ori