Renault: piata auto isi continua scaderea si in 2010

Joi, 17 Decembrie 2009, ora 15:13
1483 citiri
Renault: piata auto isi continua scaderea si in 2010

Constructorul auto francez Renault, proprietarul Dacia, ar putea inregistra in acest an o contractie a cifrei de afaceri cu 17-18% comparativ cu 2007, an de varf pentru sectorul auto, estimand ca piata din Romania va continua sa scada si in 2010, potrivit AFP, citat de NewsIn.

Astfel, cifra de afaceri ar putea sa fie mai mica cu 17-18% in acest an fata de 2007, a afirmat pentru AFP un purtator de cuvant al grupului, reluand declaratiile directorului general Patrick Pelata.

Renault estimeaza ca scaderea pietei auto va continua si in 2010, cu o contractie de 8-10%, prognozand ca pietele din Romania si Turcia isi vor continua declinul, in timp ce vanzarile vor creste in alte zone, precum America Latina sau India.

Pentru Rusia, Renault prevede o revenire a pietei in al doilea semestru din 2010.

In primele 11 luni din acest an, piata auto din Romania s-a contractat cu 60,7%, potrivit Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

Pelata a mai spus ca Renault este "in mod constant in discutii cu toata lumea", mentionand mai ales contructorul auto german Daimler, cu care are discutii asupra "unui numar mare de subiecte" tinand de tehnologie.

Renault se asteapta la intrarea pe piata a unor noi jucatori, mai ales din China si India, ceea ce necesita mai multe sinergii intre Renault si Nissan, a mentionat Pelata, su 

Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a introdus recent un nou tip de reclame, numite „Pause Ads”, care se declanșează în momentul în care utilizatorii pun pauză videoclipului pe care îl urmăresc. Noua abordare...
#auto, #piata, #renault, #scadere , #stiri Daimler