Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Dacia, cea mai mediatizata marca auto in presa din Romania

Dacia, cea mai mediatizata marca auto in presa din Romania

Dacia a fost cea mai mediatizata marca auto in presa din Romania in 2010, brandul romanesc fiind urmat in top 10 de Renault, Mercedes, BMW, Ford, Volkswagen, Audi, Toyota, Ferrari si Opel, potrivit unei analize realizate de Mediafax Monitorizare, liderul pietei de monitorizare de presa.

Analiza evalueaza numarul de referiri inregistrat de 59 de marci auto in decursul anului trecut, in articolele din presa scrisa centrala, precum si in emisiunile de radio si televiziune.

Topul primelor zece marci din punctul de vedere al mediatizarii este format din : Dacia - 8,6% din volumul acoperirii media, Renault - 6,1%, Mercedes - 5,9%, BMW - 5,6%, Ford - 5,6%, Volkswagen - 4,9%, Audi - 3,9%, Toyota - 3,9%, Ferrari - 3,8% si Opel - 3,2%.

Impreuna, cele zece branduri cumuleaza 51,5% din numarul total de aproape 59.000 de referiri analizate, in timp ce celelalte 49 de marci impart restul de 48,5%.

In ceea ce priveste ponderea fiecarui mediu de difuzare, presa scrisa centrala a generat, in medie, 79% din numarul de referiri inregistrat de marcile auto din top 10. Dupa print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmata de radio, cu 7%.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1293 ori