Vanzarile ZIZIN au crescut cu 34% in primul trimestru, dupa reorganizarea companiei

Miercuri, 28 Mai 2014, ora 14:01
1481 citiri
Vanzarile ZIZIN au crescut cu 34% in primul trimestru, dupa reorganizarea companiei

Apemin ZIZIN, unul dintre principalii producatori de pe piata apelor minerale naturale romanesti, anunta o crestere a vanzarilor de 34% pentru brandul ZIZIN, in primul trimestru al anului 2014, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Cu o cifra de afaceri pentru brandul ZIZIN de peste 4,5 milioane de euro, compania a reusit sa-i mentina acestuia trendul ascendent, pe o piata aflata in usoara scadere.

"Rezultatele inregistrate in primul trimestru al acestui an nu fac decat sa certifice eforturile pe care le-am depus pana acum pentru dezvoltarea si consolidarea brandului ZIZIN pe piata din Romania. Cresterea vanzarilor cu 34% pe o piata aflata in usoara scadere demonstreaza faptul ca oamenii apreciaza calitatea apei minerale naturale ZIZIN - extrasa din surse subterane recunoscute, avizate si controlate.", declara Laura Lazar, Director Executiv al Apemin ZIZIN.

2013 - anul schimbarilor pentru Apemin ZIZIN

In 2013, compania a inceput un proces de reorganizare interna si rebranding, urmarind optimizarea vanzarilor, a distributiei, dezvoltarea departamentului logistic si suplimentarea capacitatilor de productie.

Brandul ZIZIN a beneficiat de modificari atat la nivel vizual (logo), la nivel de ambalaj, cat si la nivel de mesaj si comunicare a produsului.

"Inceput in 2013, procesul de schimbare a brandului ZIZIN se afla inca in desfasurare. Ne-am propus ca in viitorul apropiat sa reusim sa acoperim toate canalele de distributie din Romania - traditionale si moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt si mediu, iar una dintre componentele sale se afla, in prezent, in implementare - campania de imagine 'Da cu pace'", declara Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.

HMD a lansat smartphone-uri la prețuri sub 800 RON. Cu ce specificații vin
HMD a lansat smartphone-uri la prețuri sub 800 RON. Cu ce specificații vin
HMD a lansat recent trei noi smartphone-uri sub marca proprie: HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ și HMD Pulse. În cadrul unei întâlniri online care a avut loc pe 17 aprilie, Adam Ferguson,...
Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Compania Infinix Mobility, cunoscută pentru tehnologiile inovative și telefoanele de buget, mid-range și high-end, își extinde acum operațiunile pe piața din România. Fondată în 2013,...
#vanzari ZIZIN, #Apemin ZIZIN, #producatori ape minerale naturale, #brand ZIZIN , #Stiri Companii