Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Totul despre marketing si vanzari

Totul despre marketing si vanzari


In era consumatorului, specialistii in vanzari, business development si departamentele de marketing trebuie sa colaboreze pentru a avea o viziune strategica unica si o abordare client-centric.

Cumparatorii de astazi sunt mai informati, au mai multe optiuni, sunt activati digital si au asteptari mai mari in ceea ce priveste valoarea care le este livrata. Acestia utilizeaza toate canalele pe care le au la indemana pentru a cerceta, interactiona sau tranzactiona.

"Sales & Marketing Conference" va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti si se va concentra pe oferirea de solutii reale pentru provocarile critice pe care le intampina oamenii de vanzari si marketing, detaliate in studii de caz prezentate de lideri din industrie.

Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:

  • Sales Enablement (SE) si eforturi concertate de marketing si vanzari pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum acceleram cresterea vanzarilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing si vanzari?
  • Cum imbinam mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vanzari in conturarea unei strategii go-to-market?
  • Optimizarea platformelor de vanzari. Cum comunicam in mod eficient cu fiecare stakeholder implicat in decizia de cumparare?
  • Go Digital. Metode prin care organizatiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vanzari pentru optimizarea "customer touchpoints". Justificarea investitiilor in tehnologie
  • Avantajul competitiv oferit de "customer data" - cum folosim acest tool pentru a contura un plan de vanzari unic?
  • The Network effect. Noi oportunitati si canale hibrid - cele mai bune metode de conectare a partenerilor si consumatorilor
  • Partner Relationship Management (PRM) - importanta conservarii unor relatii solide cu partenerii, din prisma managerilor de business development
  • Platformele omnichannel - cum putem oferi cumparatorilor o experienta de achizitie unica, in termeni "oriunde, oricand, oricum"?
  • Customer Journey. Ce metrici si masuratori putem folosi pentru a contoriza engagement-ul? Customer engagement automation (CEA) si cele mai noi tehnici de fidelizare a consumatorilor
  • Reputatia companiei, reflectata de catre specialistii in vanzari - "halo effect" sau cum se transpun competentele omului de vanzari in termeni de incredere si integritate a intregii organizatii

Evenimentul va include si seminarul cu tema "De la Obiective Strategice la Plan de Actiuni Comerciale", ce va pune in discutie teme precum:

  • Modul in care sunt translatate obiectivele strategice ale companiei in initiative comerciale si customizarea acestora pe canalele de vanzare
  • Constructia si implemenarea planului promotional pe client- intre comunicare, trade marketing si sales

Despre congruenta cu strategia clientului si cum o constructie "tailor made" poate atrage implicarea acestuia in indeplinirea propriilor indicatori de performanta
In plus, in cadrul seminarului, va fi prezentat si studiul de caz- "Constructia setului de Initiative Comerciale Cheie Anuale".

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1228 ori