Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Top 4 greseli pe care sa nu le faci in amenajarea spatiului de birou

Top 4 greseli pe care sa nu le faci in amenajarea spatiului de birou


Amenajarea spatiului de birou nu este intotdeauna un lucru atat de simplu pe cat am fi poate tentati sa credem avand in vedere ca diferite studii au scos la iveala faptul ca productivitatea poate fi intens afectata de acest aspect. Atunci cand suntem organizati si cand mediul de lucru este unul placut, rezultatele spectaculoase nu intarzie sa apara. De multe ori insa, in procesul de amenajare al acestui spatiu, uitam de lucruri esentiale, astfel ca ne alegem cu un spatiu de lucru anost, lipsit de orice fel de personalitate. Dat fiind faptul ca petrecem cel putin 8 ore in fiecare zi la birou, confortul fizic si psihic nu trebuie sa lipseasca absolut deloc, motiv pentru care procesul de amenajare ar trebui abordat intr-un mod cat se poate de serios.

Desi in prezent avem acces la o gama larga de produse de mobilier special concepute pentru spatiile de birou, nu ar trebui sa vina ca o noutate faptul ca alegerile nu pot fi facute la intamplare, cel putin nu atunci cand ne dorim un spatiu de birou cu personalitate. De aceea, am pregatit pentru tine o lista cu cateva dintre cele mai comune greseli pe care este esential sa le eviti in procesul de amenajare al spatiului de birou.

Optezi pentru un birou mult prea mic

Spatiul pe care il avem la dispozitie nu este intotdeauna unul generos, astfel ca acest lucru restrange destul de mult optiunile pe care le avem in ceea ce priveste alegerea unui birou. Cu toate acestea insa, nu ar trebui sa facem compromisuri prea mari in ceea ce priveste dimensiunile biroului, pentru ca riscam sa ne trezim ca spatiul de pe acesta nu ne este suficient. Laptop-ul sau calculatorul ocupa o buna parte din spatiul disponibil, astfel ca daca vei mai pastra si cateva produse esentiale de birotica sau obiecte personale pe acesta, este destul de greu de vorbim despre confort.

Alegi un birou fara spatii de depozitare

Multifunctionalitatea unui birou este un aspect de care ar trebui sa tii cu strictete cont atunci cand il alegi avand in vedere ca nu de putine ori te vezi nevoit sa depozitezi diferite lucruri care nu iti sunt de folos pe moment. Capsatorul, diferite accesorii importante pentru laptop, calculatorul sau chiar si diferite hartii, reprezinta doar cateva exemple elocvente de lucruri pe care le poti depozita in sertarele biroului, atunci cand nu iti sunt de folos.

Nu iti asiguri suficienta lumina naturala

Nu mai reprezinta niciun fel de secret faptul ca lumina naturala joaca un rol deosebit de important in ceea ce priveste buna dispozitie si productivitatea. Din acest motiv, specialistii ne recomanda sa amenajam acest spatiu in asa fel incat sa nu blocam accesul luminii naturale in incapere. Daca nu este in totalitate posibil acest lucru, atunci o lumina artificiala de calitate reprezinta in mod cert o solutie buna.

Nu tii cont de preferintele personale

Dincolo de orice tendinte in materie de amenajari, este important ca rezultatul final sa iti aduca tie satisfactie si nimanui altcuiva. Astfel, este recomandat ca in procesul de amenajare sa tii cont si de gusturile personale, indiferent ca este vorba despre finisaje sau culori, pentru ca acestea pot avea un impact major asupra starii de spirit.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 145 ori
Citeste mai multe desprebirou amenajare birou spatiu birou