Angajarea in ultimii ani a unui numar din ce in ce mai mare de nativi in industria Customer Care (relatii cu clientii) din Romania este o consecinta naturala a adaptarii angajatorilor din tara noastra la realitatile unei piete globale a muncii, caracterizata printr-o forta de munca tanara, mobila, interesata sa calatoreasca si sa experimenteze diverse culturi.
In acelasi timp, multinationalele care activeaza pe piata din Romania s-au vazut puse in postura de a se adapta rapid la exigentele in continua crestere ale clientilor regionali si globali in ceea ce priveste calitatea serviciilor primite: livrarea rapida a unor produse si solutii performante nu mai este considerate suficienta, important este si modul in care sunt livrate aceste solutii.
"Interfata umana" este vitala atunci cand vorbim despre satisfactia clientilor, care isi doresc o experienta placuta atunci cand intra in contact cu reprezentantii companiei, iar aici este inclusa si interactiunea cu un agent care vorbeste ...citeste mai departe despre "Strategia de succes folosita de unele companii din Romania pentru a-si creste productivitatea" pe Ziare.com