Specialistii in branding dezbat cele mai bune activari de brand ale anului

Luni, 11 Noiembrie 2013, ora 12:52
1331 citiri
Specialistii in branding dezbat cele mai bune activari de brand ale anului

Modul in care un brand creeaza o legatura pe termen lung cu consumatorii finali, prin experiente memorabile si platforme de comunicare coerente, va fi tema principala a conferintei Brand Activation Strategy, ce se va desfasura pe 27 si 28 noiembrie, la Hotel Ramada Majestic.

Pe parcursul celor doua zile speakerii vor aborda si dezbate urmatoarele subiecte:

- Activarea de brand - considerente strategice : imagine sau vanzari?

- Modalitati de targetare in activarile de brand

- Tipuri de studii de piata folosite pre si post campanii de activare

- Campanii de activare de succes

- Mijloace de masurare a rezultatelor unei campanii de activare, in diferite canale

Conferinta este structurata in patru paneluri, urmarind drumul de la nevoia de marketing pana la campania finala vazuta de consumatori. Astfel, in cadrul unui panel deBrand Building, se va discuta modul in care se construiesc platformele si activarile de brand in cadrul companiilor.

Acesta va fi urmat de un panel deTrade Development, in cadrul caruia se vor prezenta cele mai noi tehnologii de plasare la raft si cum trebuie sa continuata experienta brand-ului in magazin.

In cea de-a doua zi, discutiile vor fi mutate in zona agentiilor. Primul panel,Strategic Insights, va prezenta modalitati noi de research si rezultate ale unor rapoarte de cercetare folositoare departamentelor de planning din agentii. Se vor prezenta cateva din rezultatele raportului "De la raft in farfurie. In bucataria romanilor", realizat de Nielsen sub umbrela SMARK Research, ce investigheaza felul in care s-au schimbat sau transformat obiceiurile culinare ale romanilor.

In a doua parte a zilei, panelul deCreative Mediava lua in discutie felul in care e perceputa de catre consumatori creativitatea unei platforme de brand si cum pot oamenii de marcomm sa profite creativ de noile tehnologii aparute in domeniu.

Inscrierile se pot face pe un singur panel sau pe mai multe. Pana pe18 noiembrieinclusive biletele sunt disponibile la unpret special, cu 20% mai mic. Mai multe detalii despre program si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a introdus recent un nou tip de reclame, numite „Pause Ads”, care se declanșează în momentul în care utilizatorii pun pauză videoclipului pe care îl urmăresc. Noua abordare...
Vești proaste pentru iubitorii de cafea. Prețurile vor continua să crească: ”Dacă seceta persistă, nu vom avea boabe de vândut”
Vești proaste pentru iubitorii de cafea. Prețurile vor continua să crească: ”Dacă seceta persistă, nu vom avea boabe de vândut”
Preţurile la cafea îşi vor continua ascensiunea meteorică, în condiţiile în care vremea nefavorabilă, şi mai ales decizia cultivatorilor din Vietnam de a mai aştepta înainte de a-şi...
#Brand Activation Strategy 2013, #conferinta Brand Activation Strategy, #activari branduri 2013, #branduri Romania 2013 , #Stiri Companii