O solutie de afaceri care sustine cresterea companiei, implementata la Timar Distrib

Duminica, 16 Februarie 2014, ora 09:25
1695 citiri
O solutie de afaceri care sustine cresterea companiei, implementata la Timar Distrib

Distribuitorul de unelte pentru debitare, frezare, gaurire si echipamente de protectie Timar Distrib a implementat solutiile ERP, Business Intelligence, SFA si WMS dezvoltate de Senior Software, pentru a beneficia de un sistem informatic integrat, capabil sa sustina cresterea companiei.

In contextul cresterii volumului de activitate si a problemelor intampinate in gestionarea afacerii, managerii Timar Distrib au inlocuit sistemele utilizate anterior cu solutia integrata dezvoltata de Senior Software, alcatuita din SeniorERP, SeniorVisualBI, SeniorSFA si SeniorWMS.

"Am decis ca avem nevoie de un sistem ERP in momentul in care compania a inceput sa se extinda din ce in ce mai mult. In plus, ne-am dorit sa avem o situatie mai clara a tot ceea ce inseamna aprovizionare, vanzare, marketing, contabilitate. Implementarea softului ERP a avut loc intr-un moment potrivit, avand in vedere ca firma se confrunta cu unele probleme, incepand cu partea de contabilitate si terminand cu tot ceea ce inseamna vanzare. Am ales solutia SeniorERP pentru ca era important nu doar sa avem un sistem informatic, ci sa avem unul foarte bun", a declarat Marian Ciungu, proprietar Timar Distrib

Astfel, reprezentantii de vanzari ai companiei Timar Distrib preiau comenzile direct de la sediul clientilor cu ajutorul solutiei mobile SFA pe Android. Datorita interfetei extrem de intuitive, SeniorSFA permite crearea rapida a comenzilor, cautarea produselor in functie de o varietate mare de criterii, urmarirea istoricului comenzilor, incasarea soldurilor si multe altele.

"Odata cu implementarea solutiei SeniorSFA ne dorim sa crestem performanta in vanzari a agentilor si sa avem un control mai eficient al clientilor si al stocurilor", a adaugat Marian Ciungu.

Comenzile de la clienti sunt trimise in mod automat catre ERP, iar de aici sunt transmise la depozit, in WMS. In depozit angajatii realizeaza picking-ul, mai exact colectarea marfurilor comandate de client, iar dupa efectuarea picking-ului, WMS-ul trimite o confirmare catre ERP. Odata cu aceasta sunt actualizate si cantitatile din comanda, astfel incat sa poata fi emise documentele ulterioare precum avize, facturi etc. Acest mod de lucru integrat faciliteaza desfasurarea intregii activitati de vanzare, de la preluarea comenzii pana la pregatirea si livrarea produselor, contribuind la cresterea productivitatii angajatilor si a satisfactiei clientilor.

Solutia Business Intelligence este utilizata de catre managerii Timar Distrib pentru urmarirea indicatorilor afacerii, precum vanzari grupate pe agenti, grupe de produse sau zone de vanzare, profitabilitatea pe fiecare produs in parte, repartizarea veniturilor si a cheltuielilor pe centre, evolutia stocurilor, necesarul de aprovizionat samd.

Planurile de viitor ale companiei au in vedere construirea unui brand puternic pe piata romaneasca, prin extinderea constanta a portofoliului de produse si a zonelor de vanzare.

Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Compania Infinix Mobility, cunoscută pentru tehnologiile inovative și telefoanele de buget, mid-range și high-end, își extinde acum operațiunile pe piața din România. Fondată în 2013,...
Cum obții o întâlnire cu bărbatul de 1.500 de miliarde de dolari: Ai nevoie de o idee și un om
Cum obții o întâlnire cu bărbatul de 1.500 de miliarde de dolari: Ai nevoie de o idee și un om
Marii bogătași și finanțatori de la New York, Londra sau Hong Kong tânjesc chiar pentru o întâlnire de doar 10 minute cu unul dintre cei mai căutați bărbați din Orientul Mijlociu....
#companie solutii, #software afaceri, #dezvoltare companie , #Stiri Companii