Perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online din ultimul an va fi tema abordata la SEM Days de invitatii speciali din SUA si UK, alaturi de specialistii locali din domeniu, prin subiectele abordate in cele 2 paneluri, 9 prezentari si 15 workshop-uri.
Discutiile despre ultimele noutati din Search Engine Marketing debuteaza pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre dedesupturile optimizarii continutului online si modalitati de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant. Prezentarile din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound si outbound marketing, metode de masurare eficienta a performantei SEO, viitorul in Video Marketing, mituri in Pay Per Click, cum sa folosesti Facebook ca un profesionist.
Cum pote fi detinut controlul asupra reputatiei in motoarele de cautare si schimbarile care au influentat evolutia Search Engine Marketing in ultimul an sunt doua subiecte ce vor fi intens dezbatute in cadrul celor 2 paneluri de discutii. Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficienta a Google Analytics si adaptarea campaniilor SEO in functie de schimbarile Google.
A doua zi a evenimentului este dedicata workshop-urilor in care participantii vor aprofunda notiuni pe care orice specialist in marketing, branding sau comunicare trebuie sa le cunoasca pentru a performa astazi in online:
Pe 24-25 septembrie, specialistii de marketing si comunicare, brand managerii si coordonatorii de business-uri interesati de cresterea performantei in online sunt asteptati la SEM Days, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, sa discute despre vizibilitate, relevanta si putere in online cu specialistii de la MOZ, eMetrics Summit, Distilled, Anicca Digital, Google Romania si multi altii.