Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Organizarea de toamnă: lista de produse de papetărie de care firma ta are nevoie

Organizarea de toamnă: lista de produse de papetărie de care firma ta are nevoie


Odată cu încheierea perioadei concediilor, necesarul de produse de papetărie începe să crească fiindcă oamenii se întorc la birou și volumul de muncă crește. De regulă, în lunile estivale activitatea office este mai lejeră, astfel că se consumă mai puțină hârtie de imprimantă și se folosesc mai puține dosare și bibliorafturi. Însă acum, cu sosirea toamnei, trebuie să te pregătești pentru noi provocări la locul de muncă.

Pentru ca organizarea de toamnă să nu îți ocupe mult timp și să nu îți consume energia, cel mai simplu este să întocmești o listă cu tot ceea ce are nevoie compania. Discută cu fiecare departament în parte și află de ce obiecte de birotică sau papetărie au nevoie, apoi nu mai sta pe gânduri, ci dă o comandă online – simplu și rapid.

Așadar, iată ce nu ar trebui să lipsească de pe lista ta în această perioadă a anului.

Hârtie pentru imprimantă

Unul dintre primele produse de papetărie al cărui stoc ar trebui să îl verifici de la început este hârtia pentru imprimantă. Dacă se află printre obiectele care se epuizează primele, atunci cu atât mai mult trebuie să dai comandă rapid. Fă o investiție inteligentă și pune în coșul de cumpărături un pachet cu 500 de coli de hârtie cu opacitate mare și grad de alb ridicat. Multe zile de acum încolo vei sta fără griji în privința stocului.

Formulare tipizate

Ia legătura cu colegii de la departamentele de contabilitate, resurse umane ori achiziții și află cum stau cu stocul la capitolul formularelor tipizate. După întoarcerea colegilor din concediu, acestea vor fi solicitate tot mai des. Nu numai că ușurează activitatea salariaților, dar există și cazuri în care sunt obligatorii, potrivit legislației în vigoare. Așadar, nu trata cu indiferență stocul de formulare tipizate fiindcă compania poate fi sancționată cu amendă dacă nu prezintă actele necesare la o posibilă inspecție.

Pe lista celor mai folosite formulare tipizate se află: facturierul, formularul decont de cheltuieli, bonul de consum, dispozițiile de plată, registrul intrări-ieșiri și foile de parcurs.

Plicuri

Alte produse de papetărie pe care este indicat să le bifezi la organizarea de toamnă sunt plicurile. Fie că folosiți plicuri standard, cu burduf sau antișoc, de hârtie ori de plastic, aceste piese nu trebuie să fie zero pe stoc. Pot să apară situații în care ai mare nevoie de ele și să nu ai niciun model la îndemână. Ia în calcul că pot fi utilizate într-o mulțime de cazuri precum trimiterea invitațiilor, expedierea contractelor, a facturilor și a altor tipuri de acte.

Instrumente de scris

Deși nu mai sunt la fel de folosite ca înainte, grație digitalizării, totuși instrumentele de scris nu lipsesc de pe lista de necesar a unei firme. Activități precum semnarea actelor, completarea documentelor ori notarea informațiilor te pot pune în încurcătură dacă nu ai un pix ori un stilou la îndemână pe birou.

Primele spații care trebuie verificate sunt birourile managerilor, biroul de recepție ori secretariat și sălile de ședințe. Asigură-te că pixurile, stilourile și markerele sunt la locul lor și că pot fi folosite în continuare.

Dosare

Piese importante în organizarea de toamnă sunt și dosarele. Începe o nouă etapă în companie, astfel că trebuie aranjate vechile acte și depozitate cu atenție. Fără dosare suplimentare nu vei putea să faci acești pași pentru optimizarea spațiului office. La final, birourile vor fi mai ordonate, iar actele vor fi aranjate perfect pe categorii. Colegii tăi întorși din concediu vor fi impresionați de toată munca ta depusă.

Indiferent dacă stocul de produse de papetărie este epuizat ori nu, activitatea se va intensifica în curând, astfel că este recomandat să nu mai amâni organizarea de toamnă.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 345 ori