Afacerile Hornbach sunt in crestere, sustinute si de vremea buna

Marti, 25 Martie 2014, ora 15:35
1337 citiri
Afacerile Hornbach sunt in crestere, sustinute si de vremea buna

Grupul Hornbach a inregistrat in anul financiar 2013/2014 o crestere a cifrei de afaceri cu 4,3 %, la 3,369 milioane euro, dupa o crestere puternica in trimestrul patru.

Divizia Hornbach-Baumarkt-AG, care administreaza 142 de magazine de bricolaj in noua tari din Europa, si-a imbunatatit cifra de afaceri cu 4,4 procente, ajungand la 3,152 miliarde euro.

Dupa rezultatele mai slabe din primul trimestru, cauzate de conditiile meteorologice nefavorabile, Hornbach a reusit sa majoreze semnificativ ritmul de crestere comparativ cu anul precedent.

Cresterea cifrei de afaceri din decursul anului financiar 2013/2014, care s-a incheiat pe 28 februarie este atribuita, in principal, celor 92 magazine de bricolaj Hornbach din Germania.

Germania: Crestere semnificativa comparativ cu tendinta pietei

"Dupa socul din primavara, aceasta este o reusita foarte puternica in Germania", a declarat Albrecht Hornbach, presedintele Consiliului de administratie al Hornbach Holding AG.

"In anul precedent am avut o crestere semnificativa comparativ cu tendinta negativa a pietei si ne-am distantat mai mult fata de segmentul de piata din punct de vedere al cifrei de afaceri raportata la suprafata, ajungand de la 1,5 puncte procentuale la aproximativ 5 puncte procentuale", a mai adaugat acesta.

Evolutia a fost sustinuta, printre altele, si de intrarea in insolventa a firmelor Praktiker si Max-Bahr, incepand din vara anului 2013, ale caror cote de piata au fost redistribuite concurentei.

Pe langa acestea, magazinele de bricolaj au fost avantajate si de vremea buna. Astfel, in ultimul trimestru al anului fiscal, nu a existat pauza de iarna pentru proiectele de constructie si renovare.

In restul Europei: succes in procesul de recuperare a deficitului

Comparativ cu anul precedent, dinamica cifrei de afaceri a crescut simtitor si in restul Europei. In cele opt tari din afara Germaniei, cifra de afaceri pentru segmentul magazinelor de bricolaj (DIY) a crescut, cu 3,5 procente, la 1.325 milioane euro.

Raportat la vanzarile consolidate si la ajustarile cursului valutar, la nivel international, magazinele de bricolaj Hornbach au reusit, dupa douasprezece luni, sa recupereze aproape integral deficitul cauzat in primul trimestru de conditiile meteorologice nefavorabile.

Conform informatiilor oferite de companie, incepand din primavara anului 2013, dorinta de cumparare a consumatorilor a cunoscut o crestere graduala odata cu sfarsitul recesiunii din Europa.

"Cumparatorii sunt din nou dispusi sa aloce mai multi bani pentru constructii si bricolaj", a afirmat A. Hornbach. In acest context, magazinele Hornbach din restul Europei au cunoscut o tendinta ascendenta constanta.

"Numarul tarilor din zona noastra de distributie in care s-a raportat o crestere neta a cifrei de afaceri a crescut comparativ cu anul precedent", a mai spus A. Hornbach.

Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Mai mulți analiști economici din Statele Unite trag un semnal de alarmă cu privire la performanța financiară reală a companiilor americane listate pe bursă. Ei susțin că practic nu a...
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
#Afaceri hornbach, #hornbach rezultate , #Stiri Companii