Flanco Retail, vanzari de 98 milioane de lei in campania Black Friday

Luni, 24 Noiembrie 2014, ora 13:58
1809 citiri
Flanco Retail, vanzari de 98 milioane de lei in campania Black Friday
Foto: Flanco

Flanco Retail a avut, in weekendul 21-23 noiembrie, vanzari totale de 98 de milioane de lei, reprezentand 200.000 de produse, compania depasind rezultatele din perioada similara a anului trecut cu aproximativ 40% ca valoare si cu 45% ca numar de unitati comercializate.

"Anul acesta, am derulat Black Friday atat in reteaua de 87 de magazine din intreaga tara, cat si pe Flanco.ro. Ne-am pregatit cu o gama de produse care, in proportie de 95%, au fost lansate in ultimul an, iar optiunea clara a clientilor pentru noile tehnologii, reflectata in rezultatele de vanzari, ne confirma ca am avut dreptate sa mizam pe nou", a spus Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.

Ponderea vanzarilor in rate in weekendul deschis de Black Friday a fost de aproximativ 20%.

"Oamenii au putut achizitiona produsele pe care si le doreau nu numai la preturi foarte bune, dar si cu solutii de finantare avantajoase, fara dobanzi, fapt care a dus la un trade-up, respectiv clientii au putut opta pentru tehnologii de ultima ora sau pentru performante superioare ale produselor", a mai spus Sirbu. "Am extins, astfel, sfera oportunitatilor de cumparare si clientii au reactionat imediat, pentru ca oricine isi doreste sa cumpere ce e mai bun, in cele mai bune conditii."

In cele trei zile de vanzari de varf, retailerul s-a pregatit cu un program de lucru extins si 1100 de consilieri de vanzari. Traficul inregistrat in intreaga retea de magazine si pe www.flanco.ro a fost de peste 2,5 milioane vizitatori.

Care au fost produsele preferate

Pe durata celor trei zile, retailerul a actualizat periodic stocurile puse la dispozitia clientilor si a propus mai multe serii de oferte avantajoase care au mobilizat cumparatorii. Clientii Flanco Retail au optat cu precadere pentru televizoare smart sau 4K, cu diagonale mari, de peste 102 cm, pentru tablete si echipamente mobile, dar si pentru electrocasnice mari si mici - masini de spalat, combine frigorifice sau aparate de aer conditionat cu functii de incalzire si racire.

"Ne concentram pe livrarea tuturor comenzilor si la momentul actual lucrurile merg conform planului", afirma Dragos Sirbu.

Cel mai mare discount de care a beneficiat un client in Black Friday a fost de 12.000 de lei, la un televizor de diagonala mare. Cele mai bine vandute repere au fost televizoarele de 102 cm, laptopurile cu procesoare i3, i5 si A8, smartphone-urile cu specificatii tehnice inalte, masinile de spalat de 6 kg si 7 kg, combinele frigorifice si echipamentele de retelistica (routere).

"Rezultatele din weekendul deschis de Black Friday indica o schimbare in comportamentul consumatorilor, dupa 4 ani de festival de shopping la final de noiembrie, in sensul in care rationalul domina emotionalul si alegerea fiecaruia se indreapta si catre valoarea mai mare, nu numai catre pretul mai mic", a mai spus Sirbu. "Ele confirma, de asemenea, revenirea increderii in consum si creeaza premise favorabile pentru sezonul cumparaturilor de iarna, care incepe in cateva zile."

Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Google a extins accesul la aplicația Gemini, deschizând posibilitatea utilizării sale chiar și pentru telefoanele mai vechi, începând cu cele care rulează Android 10. Aplicația Gemini,...
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Apple a lansat oficial în Statele Unite, pe 2 februarie, primul său headset de realitate mixtă, Apple Vision Pro. Acesta vine cu o ofertă bogată de peste 600 de aplicații și jocuri special...
#flanco vanzari, #Flanco Black Friday , #Retail