Profesionistii din marketing, FMCG si retail vor avea ocazia sa afle cele mai noi informatii despre inovatia in retail, comportamentul consumatorului roman, dar si despre strategiile si tacticile eficiente de realizare a promotiilor online si in-store in cadrul celei de-a patra editii a Promotions 360, cea mai importanta conferinta locala dedicata promotiilor si rolul acestora in relatia dintre brand si consumator.
Evenimentul, care va avea loc pe 13 -14 noiembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, isi propune sa ofere participantilor atat multiple oportunitati de invatare, dar si de networking.
Prima zi a conferintei, 13 noiembrie, va reuni unii dintre cei mai buni vorbitori locali care vor aborda noi concepte si tehnici de atragere si fidelizare a consumatorilor. Participantii vor avea ocazia sa afle in premiera rezultatele a trei studii de piata, ce vor prezenta solutii actuale, idei despre mecanismele promotionale si principalele schimbari aparute in comportamentul consumatorilor romani in anul 2013.
Pe 14 noiembrie, participantii vor avea ocazia sa interactioneze si sa afle cele mai noi insight-uri de la Gabriele Euchner, invitatul international al evenimentului. Gabriele Euchner (Management Consultant&Trainer, Personal Coach, Autor, Speaker) are peste 10 ani de experienta in gestionarea brandurilor de renume si coordonarea departamentelor de marketing. Are peste 8 ani de experienta in calitate de fondator si trainer in cadrul Network Marketing, unde a instruit manageri de marketing la nivel mondial, in prezent este autoare a trei carti de management.
Printre vorbitorii confirmati se regasesc: Ana-Maria Paslaru, Customer Marketing Manager, Customer Development, Unilever; Alexandru Nicolaica, New Media & Market Intelligence Manager, L'Oreal Romania; Adrian Alexandrescu, Managing Director, Interactions sau Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital.
Mai multe informatii despre vorbitori si oferta sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului www.promtions360.ro