Brand-urile franceze si americane, in topul vanzarilor produselor de lux

Miercuri, 02 Noiembrie 2011, ora 18:40
1755 citiri
Brand-urile franceze si americane, in topul vanzarilor produselor de lux
Galeriile La Fayette/Sursa:allparisguide.com

Brand-urile americane si franceze de lux au excelat pe piata de profil a anului trecut, inregistrand o crestere a vanzarilor de 12,3%, conform unui studiu publicat recent de Altagamma Asociatia Italiana a Marcilor de Lux), Ernst $ Young si SDA Bocconi (liderul scolilor de business din Italia).

Brand-urile de lux franceze sunt urmate indeaproape de brandurile italiene cu o crestere a vanzarilor de 10,4% , scrie CPP Luxury.

Rata medie de crestere a performantei brand-urilor europene de lux a fost de 7,4%, conform studiului. In termeni de randament al investitiilor, media de crestere in Europa a crescut cu 15,8%, in timp ce media de crestere din SUA a crescut cu 16,6%, iar cea din Asia cu 10,7%.

Desi brandu-urile franceze au inregistrat o crestere a vanzarilor, randamentul investitiilor acestora s-a situat mai jos decat media europeana, inregistrand o crestere de doar 11%.

Per ansamblu, 2010 a insemnat o revenire puternica fata de 2009, cifra de afaceri a industriei fiind in crestere cu 10,9% in 2010, in comparatie cu 5,3% in 2009.

De asemenea, potrivit raportului, primele rezultate ale anului 2011 indica o reducere a investitiilor cu 3,2%, in timp ce rata de crestere a cifrei totale de afaceri a crescut cu 12,4% in prima jumatate a anului 2011.

Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum intretine Romania inflatia? Aceasta este alimentata de o „super avalansa de tichete", precum cele pentru profesori, pentru mamici, pe langa cresterile de taxe din ultima perioada, potrivit...
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Producătorii chinezi își prezintă cele mai noi modele la Auto China, care a început joi, 25 aprilie, la Beijing. O "cursă pe viață și pe moarte" a început să se desfășoare pe cea...
#vanzari branduri lux , #Profit