Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brand-urile franceze si americane, in topul vanzarilor produselor de lux

Brand-urile franceze si americane, in topul vanzarilor produselor de lux


Brand-urile americane si franceze de lux au excelat pe piata de profil a anului trecut, inregistrand o crestere a vanzarilor de 12,3%, conform unui studiu publicat recent de Altagamma Asociatia Italiana a Marcilor de Lux), Ernst $ Young si SDA Bocconi (liderul scolilor de business din Italia).

Brand-urile de lux franceze sunt urmate indeaproape de brandurile italiene cu o crestere a vanzarilor de 10,4% , scrie CPP Luxury.

Rata medie de crestere a performantei brand-urilor europene de lux a fost de 7,4%, conform studiului. In termeni de randament al investitiilor, media de crestere in Europa a crescut cu 15,8%, in timp ce media de crestere din SUA a crescut cu 16,6%, iar cea din Asia cu 10,7%.

Desi brandu-urile franceze au inregistrat o crestere a vanzarilor, randamentul investitiilor acestora s-a situat mai jos decat media europeana, inregistrand o crestere de doar 11%.

Per ansamblu, 2010 a insemnat o revenire puternica fata de 2009, cifra de afaceri a industriei fiind in crestere cu 10,9% in 2010, in comparatie cu 5,3% in 2009.

De asemenea, potrivit raportului, primele rezultate ale anului 2011 indica o reducere a investitiilor cu 3,2%, in timp ce rata de crestere a cifrei totale de afaceri a crescut cu 12,4% in prima jumatate a anului 2011.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1495 ori
Citeste mai multe desprevanzari branduri lux