Coca Cola, unul dintre cei mai mari producatori de bauturi racoritoare din lume, este obligat sa isi schimbe strategia si sa se orienteze catre alte piete, precum Kenya si Myanmar.
Grupul a anuntat, recent, ca investeste mai mult de 45 de milioane de dolari pentru consolidarea diviziei de produse mai sanatoase, din Kenya.
Producatorul american de bauturi racoritoare are probleme in SUA, dupa ce primaria orasului New York a aprobat legea prin care interzice vanzarea de bauturi racoritoare in cantitati mai mari de 0,5 litri in restaurante.
New York este primul oras american care introduce o astfel de masura. Primarul din New York, Michael Bloomberg, a precizat ca a adoptat aceasta masura pentru a reduce cazurile de obezitate, scrie BBC. Coca Cola investeste mai mult de 45 de milioane de dolari in Kenya, unde a lansat gama de bauturi racoritoare fara zahar.
Dubbed Coca Cola Zero este cea mai noua bautura lansata de producatorul American in Kenya. "Ne aflam de 65 de ani pe aceasta piata, dar de abia acum am reusit sa facem o inovatie semnificativa", recunoaste Catherine Mudachi, brand manager al companiei Coca Cola in Kenya, transmite CapitalFM.
Coca Cola a mai facut un anunt surprinzator saptamana trecuta, cand a precizat ca va investi, dupa o absenta de 60 de ani, pe piata din Myanmar. Reprezentantii guvernului din Myanmar au precizat ca producatorul american va face investitii de aproximativ 90 de milioane de euro, relateaza BBC.