Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Adeplast: Vanzarile de termosisteme au crescut cu 126% in primul trimestru

Adeplast: Vanzarile de termosisteme au crescut cu 126% in primul trimestru


Vanzarile Diviziei de Termosisteme a producatorului roman de materiale de constructii AdePlast s-au majorat, in primul trimestru din 2014, cu 126 de procente fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Cresterea inregistrata pe divizia de termosisteme se datoreaza investitiilor realizate in cursul anului trecut si conditiilor meteo foarte favorabile, in special din luna martie.

"Aceasta evolutie a fost posibila pentru ca de anul trecut acoperim foarte rapid distributia in Romania datorita fabricilor de polistiren inaugurate pe platformele noastre din Oradea si Roman. Asezarea lor strategica faciliteaza si livrarea produselor pe pietele externe cu costuri bune. Anul acesta am facut un 'upgrade' tehnologic in valoare de cca. 200.000 euro, am crescut capacitatea de productie a fabricii de polistiren expandat (EPS), de la Ploiesti, de la 700.000 mc la 1.050.000 mc anual. Toate aceste investitii au influentat pozitiv cifrele inregistrate in primul trimestru al anului", a declarat Bogdan Pirvu.

Dublarea cifrei de afaceri pe termosisteme in primul semestru

Compania estimeaza pentru primul semestru al anului o dublare a cifrei de afaceri pe Divizia de Termosisteme, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

"Previziunile noastre se bazeaza in principal pe potentialul concurential al capacitatilor noastre de productie, dar si pe evolutia pozitiva pe care estimam ca o va inregistra piata de termosisteme in acest an. Un alt factor pe care ne bazam este lansarea de noi solutii si produse pentru izolatii", a spus Pirvu.

Compania a lansat anul acesta programul structurat de termosisteme. Programul consta in cinci solutii "la cheie", AdePlast Termo Clasic, Premium, Grafit, Bazalt si Adeplast ETAG 004, optimizate pentru a oferi produsul cu cel mai bun raport calitate / pret pentru fiecarere segment de piata. AdePlast este prima firma ce realizeaza certificarea ETAG a termosistemului - valabila la nivel European, cu monitorizare externa a fabricilor din Romania si cu produse realizate in tara.

"Programul lansat vine dupa ce am studiat atent nevoile din piata autohtona timp de un an. Astfel principalul rol al acestuia este de a facilita procesul de achizitie si de a pune la dispozitia utilizatorului optiuni precise si transparente tehnic si constructiv. Acum este pentru oricine clar ce termosistem cumpara din punct de vedere al raportului eficienta energetica / pret", a adaugat Bogdan Pirvu.

"Tehnologia inovatoare, calitatea produselor si experienta in acest sector ne-au permis ca dupa ce am identificat nevoile partenerilor nostri sa le oferim solutii customizate pentru termoizolare. Programul structurat de termosisteme, dezvoltat in acest departament va produce efecte benefice pana la sfarsitul primului semestru al anului, atat pentru consumatorii produselor noastre, cat si pentru consolidarea pozitiei noastre ca lider pe aceasta piata. Acesta este un alt aspect care ne permite sa estimam pentru prima jumatate a anului o dublare a vanzarilor pe divizia termosisteme", precizeaza Pirvu.

Businessul AdePlast inregistrat in primele trei luni ale anului afaceri de peste 47 milioane de lei, in crestere cu 65 de procente fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1438 ori