TeleTrade se asteapta la cresteri pe piata romaneasca in 2014, inregistrand lunar o crestere de 15-20% a conturilor demo deschise online. Numarul investitorilor cu conturi reale de peste 5000 de dolari a depasit nivelul de 500, iar cresterea va continua pe parcursul acestui an, estimeaza oficialii companiei.
"Pe termen scurt si mediu, TeleTrade creste puternic si pe segmentul de servicii pentru clienti VIP, unde estimam ca avem deja cei mai multi clienti romani dintre companiile care activeaza pe piata, oferindu-le servicii unice", a spus Goldman Laszlo, Chief Image Administrator (C.I.A.) & Creative Partner TeleTrade Romania.
Pentru ca tranzactionarea in marja pe Forex si CFD pe piata OTC sunt concepte atractive, dar in acelasi timp foarte riscante in lipsa unei educatii financiare adecvate, reprezentantul TeleTrade mentioneaza ca "o persoana care nu cunoaste domeniul, care nu are experienta, ar trebui sa ne contacteze si sa ne solicite consultanta, sa aiba rabdare sa invete pana cand va avea nivelul de pregatire adecvat; suntem printre putinele companii care nu lucreaza cu sume mici, tocmai pentru ca suntem onesti si ne dorim clienti multumiti, iar statisticile noastre arata foarte clar ca cei ce tranzactioneaza cu sume mici (sub 500 dolari) au sanse mari sa piarda foarte usor; ne dorim clienti multumiti si profitabili pe termen lung, astfel de tranzactii financiare nu sunt la fel ca jocurile de loterie, potrivite pentru orice persoane, chiar si fara nicio pregatire".
Persoanele intre 25 si 39 de ani, cele mai interesate de tranzactionare
TeleTrade este un broker ce promoveaza activ educatia financiara in Romania, oferind celor interesati de tranzactionare toate resursele necesare pentru a invata foarte bine mecanismele pietelor internationale.
Cel mai tanar client TeleTrade in Romania are 18 ani, in timp ce majoritatea clientilor se situeaza in intervalul de varsta 25 - 39 de ani. Varsta nu este insa un impediment in ceea ce priveste capacitatea de a face tranzactii de succes, caci exista conturi deschise si de clienti pensionari, cel mai varstnic client in prezent avand 65 de ani.